عواقب نقش روحانی «پرده‌نشین» برای برق‌نورد

به خاطر ریش بلندم نتوانستم در این فیلم باشم

هومن برق‌نورد که این روزها مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی «روزهای بد، در» به کارگردانی سعید آقاخانی است، معتقد است این سریال داستان آدم‌هایی است که به طبقه متوسط جامعه تعلق دارند.
کد خبر: ۶۵۱۶۳۷
هومن برق نورد در نقش پسربزرگ یک سرایدار

هومن برق‌نورد، بازیگر نقش پرویز در مجموعه تلویزیونی روزهای بد، در درباره نقش‌ پرویز به روابط عمومی شبکه سه گفت: پرویز پسر بزرگ خانواده است و همه دغدغه‌ او فراهم کردن شرایط آرامی برای اعضای خانواده است. او و خانواده‌اش به قشر متوسط تعلق دارند. پدرش سرایدار است و در یک مدرسه زندگی می‌کنند. دو سال است که تصمیم دارد ازدواج کند، اما اتفاق‌هایی پیش آمده که مانع این کار شده است؛ اما حالا واقعا تصمیم دارد ازدواج کند.

وی افزود: سریال روزهای بد، در، داستان خانواده‌ای گرم و صمیمی است که با همه مشکلات و دغدغه‌هایی که دارند با شادی و خوشی روزها را کنار هم سپری می‌کنند.

برق نورد درباره دیگر بازیگران این سریال توضیح داد: برخی بازیگران این سریال شناخته شده هستند و سال‌هاست در این حوزه تجربه دارند. گرچه من پیش از این تجربه همکاری با آنها را نداشته‌ام، اما با جنس بازی آنها آشنا هستم. برای مثال بازی خانم امیرجلالی را دیده‌ام. با آقای رجبی در دزد و پلیس همکاری کوتاهی داشتم. در این سریال بازیگران جدیدی بازی می‌کنند که با استعداد به نظر می‌رسند و از پس نقش‌هایشان برآمده‌اند.

برق‌نورد در پاسخ به این که با توجه به 13قسمتی بودن سریال آیا فرصت و فضای مناسبی برای معرفی همه شخصیت‌ها فراهم شده است یا نه، گفت: طبیعی است که 13 قسمت زمان کمی برای معرفی کامل شخصیت‌ها و قصه زندگی آنهاست؛ اما تا آنجا که زمان اجازه داده سعی کرده‌ایم معرفی خوبی از شخصیت‌ها ارائه دهیم. در همان قسمت اول و دوم تکلیف شخصیت‌ها با قصه معلوم می‌شود و اساسا در یک سریال 13 قسمتی باید هم همین اتفاق بیفتد و ریتم تندی بر کار حاکم باشد. البته در این مجموعه قصه‌های فرعی چندان زیادی نداریم که محور اصلی داستان را به حاشیه ببرد. وی درباره کیفیت سریال گفت: به نظرم این سریال قابلیت دیده شدن و مورد استقبال قرار گرفتن را دارد، چون هر چند روزهای بد، در سریالی مناسبتی است، اما نباید کمبود زمان باعث شود که ما کیفیت را نادیده بگیریم و سریال را با عجله به پخش برسانیم.مجموعه تلویزیونی روزهای بد، در کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه است که به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام و کارگردانی سعید آقاخانی برای پخش در نوروز 93 تولید می‌شود. این سریال که در 13 قسمت 40 دقیقه‌ای به قلم برزو نیک‌نژاد نوشته شده است، داستان سرایدار مدرسه‌ای است که در آستانه بازنشستگی قرار دارد و همزمان پسر وی نیز قصد دارد مراسم عروسی خود را در مدرسه برگزار کند. همین مساله باعث دردسرهایی برای او و خانواده‌اش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها