فیلم‌های روز دنیا در شبکه تهران

مدیر واحد تامین برنامه شبکه تهران از پخش فیلم‌های سینمایی روز دنیا در تعطیلات نوروز 93 خبر داد و گفت: شبکه تهران برای نوروز 93 پخش فیلم‌های سینمایی، مستند و کودک را در جدول پخش خود گنجانده است.
کد خبر: ۶۵۱۵۷۵

به گزارش روابط عمومی شبکه تهران، علیرضا فارسیجانی مدیر واحد تامین برنامه این شبکه درباره برنامه‌های شبکه تهران اظهار کرد: فیلم‌های سینمایی ویژه نوروز از بیست‌وهفتم اسفند تا پانزدهم فروردین ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه تهران پخش می‌شود که این فیلم‌ها عمدتا محصول سال 2013 کشورهای آمریکا، استرالیا، انگلستان، فرانسه، کره جنوبی، هندوستان و چین است که برخی از این فیلم‌ها عبارتند از: تبعیض، گریز، نقشه فرار، شتاب، سریع و خشن 6 و قطار چنای.

فارسیجانی ادامه داد: برنامه «تماشاخانه» نیز ویژه نوروز فیلم‌های انیمیشن جذاب متناسب با علاقه کودکان و نوجوانان تدارک دیده‌ است که ساعت 10 و 30 دقیقه پخش می‌شود. من شرور (2)، ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی 1و2 و غارنشین‌ها از جمله انیمیشن‌های نوروز 93 است.

مدیر واحد تامین برنامه شبکه تهران در ادامه با اشاره به ویژه‌برنامه «مستند 5» در ایام نوروز 93 اضافه کرد: برنامه مستند 5 نیز در ایام تعطیلات نوروز با نمایش صحنه‌های جذاب حیات‌وحش و طبیعت نقاط مختلف جهان با مخاطبان همراه می‌شود. این برنامه از روز اول فروردین ساعت 17 و 30 دقیقه پخش می‌شود، آثاری که برای این برنامه در نظر گرفته شده، محصول کشورهای آلمان، آمریکا، انگلستان و فرانسه است که در سال 2013 تولید شده‌ است.

فارسیجانی در ادامه با بیان زمان پخش برنامه‌های نوروزی شبکه تهران یادآورشد: برنامه «بچه‌ها بیاین تماشا» ویژه نوروز برای گروه سنی خردسالان و کودکان هر روز ساعت 9 و 30 دقیقه به نمایش درمی‌آید، برنامه «راهیان نور» هم هر روز ساعت 12 و 30 دقیقه به صورت زنده برنامه راهیان نور را پوشش می‌دهد. سریال «ما فرشته نیستیم» هم هر شب ساعت 23 و 15 دقیقه پخش می‌شود و مسابقه «سرزمین دانایی» هم 21 و 45 دقیقه هر روز پخش می‌شود.

مدیر واحد تامین برنامه شبکه تهران با اشاره به پخش برنامه شبانگاهی «ساعت 25» تصریح کرد: سری جدید برنامه زنده و شبانگاهی ساعت 25 از هفته پایانی اسفند در ساعت 30 دقیقه بامداد و تعطیلات نوروزی پخش خواهد شد.فارسیجانی در پایان با اشاره به ویژه‌برنامه سال تحویل شبکه تهران گفت: این برنامه بیست‌ونهم اسفند از ساعت 8 تا 23 پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها