گروه نمایش معلولان ذهنی به برنامه فیتیله می‌آید

گروه نمایش«سندرم داون ایران» فردا مهمان «پاکرسی» عموهای فیتیله‌ای می‌شوند تا نمایشی با مضمون صلح برای بچه‌ها اجرا کند و عموقناد هم در برنامه «جمعه به جمعه، خونه به خونه» با بچه‌ها قول و قرارهایی می‌گذارد.
کد خبر: ۶۴۸۱۵۱
گروه نمایش معلولان ذهنی به برنامه فیتیله می‌آید

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، رسول حق‌شناس، مدرس تئاتر درمانی دانشگاه تهران، عضو انجمن تئاتر درمانی دانشگاه علوم پزشکی تهران و نویسنده کتاب تئاتر درمانی کاربردی همراه گروه تئاتر «سندرم داون ایران» به استودیوی برنامه عموهای فیتیله‌ای می‌آیند تا برای بچه‌ها نمایش اجرا کنند.

کارگردان و بازیگر «فیتیله، جمعه تعطیله» گفت: همه هنرمندان بازیگر این گروه از نوجوانان با نیازهای ویژه هستند، آنها به بیماری سندرم داون یا معلولیت ذهنی مبتلا هستند، اما این کمبود نتوانسته آنها را از فعالیت‌های فرهنگی و هنری محروم کند. وی با بیان این‌که این هفته برنامه عموهای فیتیله‌ای به موضوع مزاحمت اختصاص دارد، افزود: قصد داریم در قالب نمایش‌های شاد و جذاب به بچه‌ها نشان بدهیم که مزاحمت علاوه بر این‌که رفتاری ناپسند است، تبعاتی هم برای خود فرد مزاحم به همراه دارد.

به گفته مسلمی، عموهای فیتیله‌ای این هفته با اجرای نمایش‌های شیر و شکارچی، دوستی خاله خرسه، مسابقه قایم باشک و تدارک ترانه‌های شاد و مفرح به خانه مخاطبان خود می‌روند.«فیتیله، جمعه تعطیله» کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو است که به تهیه‌کنندگی علیرضا آقایی و اجرای محمد مسلمی، علی فروتن و حمید گلی جمعه‌ها از ساعت 12 و 50 دقیقه از شبکه دو به نمایش در می‌آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها