جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح درباره رقم بودجه بر افزایش حقوق سربازان گفت: حقوق سربازان تابعی از درصد حقوق کارکنان نیروهای مسلح است و هر چه حقوق کارکنان نیروهای مسلح افزایش یابد، به همان درصد و نسبت نیز به حقوق سربازان افزوده می‌شود. البته تاکنون رقم و درصد این افزایش مشخص نشده است، اما آنچه که مشخص است، این است که قطعا در سال آینده حقوق سربازان افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۶۴۷۵۳۷
سال آینده حقوق سربازان افزایش می‌یابد

به گزارش ایسنا، سردار موسی کمالی درباره برگزاری همایش ملی خدمت سربازی نیز تصریح کرد: این همایش یک ارتباط تنگاتنگ را در بحث خدمت سربازی با جامعه علمی و تحقیقاتی کشور برگزار می‌کند و ما می‌توانیم در چنین همایش‌هایی از نظر صاحبنظران علمی و پژوهشگران در حوزه سربازی استفاده کنیم.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: بنابراین نظراتی که در این همایش به دست ما رسیده، مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد و آن مواردی که با واقعیت‌های موجود ارتباط دارد، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کمالی اضافه کرد: در این بین برخی از پروژه‌های تحقیقاتی و مباحث نظری که ارائه شد نیز از جوامع دیگر بود که قطعا یا این نظریات برای اجرا باید بومی‌سازی شود یا در غیر این صورت نمی‌تواند مورد استفاده قرار گیرد و تنها مورد مطالعه و توجه قرار خواهد گرفت.

وی از تمامی مشمولان و خانواده‌های آنان که به سن اعزام خدمت سربازی رسیده‌اند، خواست هر چه زودتر وضعیت سربازی خود یا فرزندانشان را مشخص کرده و منتظر تحقق شایعاتی که مبنی بر کاهش طول مدت خدمت سربازی یا برخی بخشش‌ها مطرح شده است، نباشد، چرا که تنها منبع رسمی در انتشار خبر سربازی، ما هستیم که ما نیز هر گونه بخشش یا کاهش طول مدت خدمت سربازی را تکذیب می‌کنیم.

فراخوان اعزام به خدمت فارغ التحصیلان دانشگاه ها

سازمان وظیفه عمومی مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها را که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم اسفند ماه هستند را فراخواند.

سازمان وظیفه عمومی در اطلاعیه ای اعلام کرد: مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی که تاریخ اعزام آنان یکم اسفند ماه است موظفند روز پنج شنبه در محل و ساعتی که توسط این سازمان در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.

گفتنی است، آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشده اند، می توانند به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می شود.

همچنین تاکید می شود،مشمولان اوراق مربوط به اعزام از قبیل برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون و برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز از جمله شناسنامه را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها