برنامه «جمعه سلام» ویژه میلاد امام حسن عسکری(ع) با حضور نوازندگان ضرب و ویلون روز جمعه ساعت 18 از رادیو تهران پخش می‌شود.
کد خبر: ۶۴۳۳۹۲

جمعه سلام، برنامه‌ای شاد و مفرح است که به مناسبت سالروز میلاد باسعادت امام یازدهم با حضور جمعی از نوازندگان ضرب و ویلون به صورت زنده پخش می‌شود. در این برنامه دوبلورهای پیشکسوت و هنرمندانی همچون امیر پارسی که اغلب مردم او را با ایفای نقش اوستا در مجموعه «عبدلی و اوستا» می‌شناسند، تورج نصر صداپیشه شخصیت‌هایی چون شیپورچی در کارتون «پسر شجاع»‌، شوتن در «ای‌کیو سان» و کاپیتان در «جیمبو» و ویدا شهشهانی مجری و بازیگر در قالب طنز، نمایش‌های رادیویی را اجرا می‌کنند.

صنعت سدسازی در رادیو ایران

رادیو ایران در برنامه «نگاه روز» که ساعت 15 و 30 دقیقه امروز پخش می‌شود، به پیشرفت‌های صنعت سدسازی در ایران پس از انقلاب می‌پردازد.

برنامه نگاه روز، کاری از گروه دانش و اقتصاد رادیو ایران است که پیشرفت‌های صنعت سدسازی را با حضور مهندس دایمی معاون برنامه‌ریزی وزیر نیرو و مهندس میدانی معاون وزیر نیرو در حوزه آبفا مورد بررسی و تحلیل قرار می‌دهد. عاطفه بنایی تهیه‌کننده و محمود محمد کارشناس این برنامه است.

رادیو سلامت و «من کجا خوابم برد»

برنامه «تصویر خیال» امروز ساعت 20 و 10 دقیقه به نقد و بررسی فیلم «من کجا خوابم برد» می‌پردازد.

این برنامه به تهیه‌کنندگی حسین پناهی کاری از گروه سلامت و تفریحات رادیو سلامت است که برای اولین‌بار فیلم‌های سینمایی را از منظر روان‌شناختی مورد بررسی قرار می‌دهد. همچنین جشن فجر انقلاب امروز ساعت 15 به صورت زنده از بوستان آب و آتش پخش می‌شود. این برنامه کاری از گروه سلامت و تفریحات رادیو سلامت است.

«چهل تیکه» در رادیو فصلی

برنامه «چهل تیکه» امروز ساعت 14 از رادیو فصلی پخش‌می‌شود.

چهل تیکه، عنوان برنامه‌ای از رادیو فصلی بهمن است که بخش‌های متنوعی دارد که از میان آنها می‌توان به بخش‌های موسیقی، دکلمه، قطعات طنز، توصیه‌های بهداشتی و معرفی مکان‌های گردشگری در فصل زمستان اشاره کرد.

 

بیشتر بخوانید : پیامک تبریک میلاد امام حسن عسکری (ع)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها