تحقیق و تفحص از سبد حاشیه‌ساز

مجلس برای سبد کالا وارد عمل می شود

نمایندگان مردم قائم‌شهر،رشت و شبستر درخانه ملت از تحقیق و تفحص مجلس از سبدکالای دولت خبر داد و گفت که بی‌توجهی متولیان توزیع سبد کالا به تذکرات نمایندگان علت این اقدام بوده است.
کد خبر: ۶۴۲۰۳۰
مجلس برای سبد کالا وارد عمل می شود

علی علی‌لو نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی از تهیه طرحی برای تحقیق و تفحص از سبدکالا خبر داد و گفت: علت تحقیق و تفحص از سبدکالا، عدم توجه دولت به محصولات ایرانی بوده است.

وی با بیان اینکه کیفیت برنج ایرانی قابل قیاس با برنج خارجی نیست، گفت: دولت به جای توجه به محصولات داخلی، از برنج خارجی برای سبدکالا استفاده کرده که این امر موجب اعتراض نمایندگان شده است.

 کمال علی‌پور نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس و از طراحان تحقیق و تفحص از سبدکالا نیز گفت:  تعداد متقاضیان  امضاء در حال افزایش است.

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت نیز با اشاره به مطرح شدن طرح تحقیق و تفحص از بسته کالایی دولت به دلیل استفاده از برنج هندی گفت: بیش از ۴۰ نماینده مجلس شورای اسلامی این طرح را امضا کرده اند.

وی افزود: این طرح هم اکنون با این تعداد امضا به هیئت رییسه مجلس تقدیم شده است.( فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
علی
United States
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
۰
۰
با سلام این چه جور سبد كالایست كه به كسایی پولشون از پارو بالا میره تعلق میگیره ولی من نوعی كه هیچ منبع درامدی ندارم نه بیمه درمانی دارم نه ازجایی حقوق میگیرم اگر یك روز سر كار نرم باید شب بچه هام سر بی شام زمین بذارن پس مسئولان چطور تحقیق میكنند كه این همه حق از قبیل من تو این مملكت داره ضایع میشه با تشكر
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
وارد عمل شو
من
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
۰
۰
از مجلس اصولگرا انتظاری جز این نمیره. وقتی دولت كاری نمیكنه یه حرفه، حالا كه میاد خوبی كنه هزارتا حرف درمیارن. البته اینا از جبهه اصولگرایانه، همه اینو میدونن
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
۰
۰
به نظرم روحانی با همه كارای احمدی نژاد مخالفه و دهك شناسی احمدی نژاد رو وارونه عمل می كنه بهش.

نیازمندی ها