ساعات خواب زمان سرقت دزد جوان

فرزند طلاق به 60 خودرو دستبرد زد

فرمانده انتظامی رباط کریم خبر داد:

دستگیری سارق حرفه ای با 200 فقره سرقت

فرمانده انتظامی رباط کریم غرب استان تهران از دستگیری سارق حرفه ای و کشف 200 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در رباط کریم خبر داد.
کد خبر: ۶۳۶۷۹۶
دستگیری سارق حرفه ای با 200 فقره سرقت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ جعفر علیزاده گفت: در پی شکایاتی مبنی بر سرقت از داخل خودرو در سطح شهرستان رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان این پایگاه قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص تیم های ویژه ای تشکیل و تحقیقات گسترده ای برای شناسایی سارق یا سارقان این نوع سرقت ها آغاز شد و مأموران به صورت گشت های ویژه محسوس و نامحسوس به جستجو برای کشف حقیقت پرداختند.سرانجام با بررسی های تخصصی سارق سابقه دار «و - الف» که به یک روش ثابت اقدام به باز کردن درب خودروها می کرد شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در حین سرقت، دستگیر شد و جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ علیزاده با بیان اینکه با تلاش کارآگاهان اکثر مالباختگان این سرقت ها شناسایی شدند، خاطر نشان کرد: در بازجویی های انجام شده متهم هنگامی که با مدارک مستند پلیس مواجه شد لب به اعتراف گشود و به 200 فقره سرقت داخل خودرو در سطح رباط کریم و تهران اعتراف کرد. در این زمینه پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی و شناسایی دیگر مالباختگان در پلیس آگاهی ادامه دارد.

فرمانده انتظامی رباط کریم غرب استان تهران با بیان اینکه توجه نکردن به اقدامات پیشگیرانه سرقت، یکی از موارد مؤثر در موفقیت سارقان است، به مالکان خودرو توصیه کرد: برای پیشگیری از این نوع سرقت ها باید بر روی خودروی خود لوازم ایمنی همچون وسایلی که از باز شدن درب خودرو و روشن کردن آن توسط سارقین جلوگیری می کنند و یا حداقل آن را به تأخیر می اندازند استفاده کنند. تا حد امکان سعی کنند خودروی خود را در پارکینگ های عمومی که دارای نگهبان هستند پارک کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها