فرمانده انتظامی رباط کریم خبر داد:

دستگیری سارق حرفه ای با 200 فقره سرقت

کشف 50 فقره سرقت در کرج

باند سارقان داخل خودرو منهدم شد

با تلاش ماموران انتظامی شهرستان کرج اعضای باند سارقان داخل خودرو با 50 فقره سرقت شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۱۸۱۸۴
باند سارقان داخل خودرو منهدم شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، سرهنگ سید حسین سید حقیقی فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در محدوده کمالشهر رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 24 کمالشهر قرار گرفت.

وی افزود: اکیپی از ماموران مجرب کلانتری با اعزام به محل سرقت و بررسی موضوع دریافتند که سارقان با استفاده از یک دستگاه خودروی پیکان سفید رنگ اقدام به سرقت می کنند.

سرهنگ سید حقیقی اظهار کرد: ماموران در ادامه با انجام گشت های نامحسوس و تلاش های شبانه روزی سرانجام موفق به رویت خودرو مورد نظر شده و خودرو را در حالیکه در حال ورود به گاراژ بود توقیف و سرنشین آن را دستگیر کردند.

وی افزود: متهم در بازجویی ماموران با معرفی خود به نام ««مرتضی-ج» به ارتکاب 50 فقره سرقت با همدستی فردی به نام «نصیر-ش» اعتراف کرد و گفت که اموال را پس از سرقت به گاراژی منتقل کرده و به صاحب آن می فروختند.مالخر که صاحب گاراژی در کرج بود طی یک عملیات غافلگیرانه از سوی ماموران دستگیر و در بازرسی از گاراژ 82 عدد انواع لوازم سرقتی داخل خودرو کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان اینکه با تلاش های پلیس کرج تاکنون تعدادی از مالباختگان شناسایی شده اند و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان همچنان ادامه دارد، افزود: متهمان به همراه پرونده متشکله، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها