باند سارقان خودرو در تهران متلاشی شد

سرقت پراید به شیوه خم کردن کلاف در

پنج دزد حرفه‌ای که با سرقت خودروهای پراید و انتقال به باغی در شهرستان شهریار، خودرو‌ها را اوراق و قطعات آن را می‌فروختند، همراه یک خریدار اموال سرقتی دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۲۱۴۸۸
دزدها، خودروها را در باغ اوراق می‌کردند

به گزارش جام‌جم، روز‌های پایانی آبان امسال مردی با حضور در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از سرقت خودروی پرایدش خبر داد و گفت: خودرویم را مقابل خانه‌مان در شهرک اندیشه پارک و فراموش کردم اموالم را از درون آن بردارم. چند ساعت بعد وقتی برای برداشتن اموالم از داخل خودرو به خیابان رفتم، دیدم خودرویم سرقت شده است.

با تشکیل پرونده و به دستور بازپرس برجسته، تحقیقات در این ارتباط آغاز شد تا این که در ادامه افراد دیگری که ساکن شهرستان شهریار و شهرک اندیشه بودند، با حضور در مرکز پلیس از سرقت خودروهای پرایدشان شکایت کردند.

در ادامه تحقیقات مشخص شد شیوه سرقت‌ها یکسان بوده و احتمال دارد سارقان سابقه‌دار باشند.

در حالی که تحقیق برای دستگیری سارقان فراری ادامه داشت، ماموران طی گزارش‌های مردمی اطلاع یافتند چند خودروی پراید که کامل اوراق شده، در محله‌های حومه شهریار رها شده است، به این ترتیب ماموران با هماهنگی قضایی به این محل‌ها اعزام شده و خودروهای اوراق شده را کشف و به پارکینگ پلیس منتقل کردند.

در بررسی پلاک خودروهای اوراق شده، معلوم شد تعدادی از این خودرو‌ها متعلق به افرادی است که در مرکز پلیس اعلام شکایت کرده‌اند.

با مشخص شدن این موضوع، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد تا این که چند روز پیش ماموران طی گزارش مردمی اطلاع یافتند افرادی شبانه خودروهای پراید را به باغی در حومه شهریار منتقل و روز‌های بعد قطعات اوراق شده خودروها را از این محل خارج می‌کنند.

ماموران با هماهنگی قضایی به این محل اعزام شده و پنج مرد را که در حال اوراق کردن خودروهای پراید بودند، دستگیر کردند.

دربازرسی از محل نیز یک خودروی پراید سرقتی و قطعات یک خودروی دیگر که اوراق شده بود، کشف و ضبط شد.

متهمان با انتقال به پلیس آگاهی، به جرمشان که دزدی و اوراق کردن خودروهای پراید بود، اعتراف کردند.

در بررسی‌ها مشخص شد این افراد ماده مخدر شیشه مصرف می‌کنند و تعدادی از آنها از متهمان سابقه‌داری هستند که پیش از این به اتهام سرقت خودرو، زندانی بوده و مدتی پیش آزاد شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
۰
۰
ازمقامات قضایه كشور خواهشمندم از قضات كشور عربستان یاد بگیرند كه طبق قوانین اسلام چگونه عمل می كنند
بهرام سیدمومنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
۰
۰
دوباره باز ولشون كنید تا چندتا ماشین دیگه سرقت كنند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها