کد خبر: ۶۳۳۸۸۳
تشریح حادثه‌ی انفجار در پشت صحنه‌ی «معراجی‌ها»

قائم مقام انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، حادثه‌ی انفجار در شهرک سینمای انقلاب و دفاع مقدس را تشریح کرد.

روح‌الله سهرابی گفت: متأسفانه انفجار ساعت 10 و 30 دقیقه امروز صبح قبل از شروع فیلمبرداری اتفاق افتاد و تعداد قطعی از بین رفتگان این عروج شهادت‌گونه پنج نفر هستند و سه نفر دیگر نیز مجروح شدند که حال یکی از این عزیزان نگران‌کننده است.

وی محل انفجار را صندوق عقب ماشین زنده‌یاد شریفی‌راد مسئول جلوه‌های ویژه فیلم «معراجی‌ها» عنوان کرد و گفت: این انفجار قبل از فیلمبرداری بوده و در حالی اتفاق افتاده که گروه مشغول فضاسازی صحنه بودند و کسی داخل ماشین حضور نداشت. هنگام انفجار کسانی که در عقب ماشین حضور داشتند کشته شدند و چند نفری که جلوی ماشین بودند مجروح شدند ومهندس علی‌اکبر رنجبر -مدیر شهرک سینمای دفاع مقدس نیز هم که برای سرکشی به صحنه آمده بود در این انفجار کشته شد.

سهرابی ادامه داد: تیم‌های مختلفی از سپاه، نیروی انتظامی و قاضی کشیک در حال بررسی علت این انفجار هستند اما طی چند ساعتی که من در محل حادثه بودم فکر می‌کنم جرقه کوچکی باعث این حادثه شده است. اما هنوز به طور دقیق روشن نیست.

قائم مقام انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس خاطر نشان کرد: جنازه‌ها به پزشک قانونی منتقل شدند و فردا به دستور قاضی تحویل خانواده‌ها خواهد شد. متعاقبا نحوه تشییع این عزیزان اعلام می‌شود.

سهرابی محل تشییع را به احتمال زیاد از محل سابق بنیاد روایت و انجمن سینمای دفاع مقدس در خیابان سپهبد قرنی اعلام کرد.

ایسنا

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها