پخش مجموعه تلویزیونی "از سرزمین شمالی" محصول 1981 ژاپن از شبکه تماشا آغاز می‌شود.
کد خبر: ۶۳۳۴۲۴
سریال ژاپنی «از سرزمین شمالی» پخش می‌شود

"از سرزمین شمالی" نام مجموعه تلویزیونی محصول ژاپن است که از شنبه، 21 دی ساعت 20 روی آنتن شبکه تماشا می رود.

حمید سرافرازی، مدیر تامین برنامه شبکه تماشا گفت: سریال داستان مردی به نام گرو است که پس از جدایی از همسرش همراه با دختر و پسرش از توکیو به زادگاه مرد در جزیره شمالی ژاپن، هوکایدو برگشته زندگی جدیدی را شروع می‌کنند. سریال با نامه‌هایی که پسر به مادرش می‌نویسد و در خود سریال پسر با لکنت زبان آنها را می‌خواند دنبال می‌شودآهنگ معروف این سریال ساخته ماساشی سادا آهنگساز خواننده و شاعر ژاپنی است.

استقبال از پخش سری اول این مجموعه سبب شد،‌ شبکه تلویزیونی فوجی، در ادامه داستان زندگی جان و هوتارو را در سال‌های تحصیل، دوران جوانی، ازدواج و در جریان مواجه شدن با موانع و ناامیدی‌های زندگی در دوران بزرگسالی همچنان که از حمایت‌های معنوی پدری سختکوش برخوردارند، در 6 فصل دیگر از این مجموعه تلویزیونی به تصویر کشیده و مخاطبان را تا 18 سال با خود همراه سازد.

از سرزمین شمالی در میان ژاپنی‌ها به چنان محبوبیتی دست یافت که متن فصل هفتم این مجموعه تلویزیونی که توسط سوکوراموتو نوشته شده است تنها یک ماه پس از چاپ و انتشار توانست در فهرست 10 کتاب پرفروش کشور ژاپن قرار گیرد.

شاید بتوان یکی از عوامل موفقیت از سرزمین شمالی بی‌نظیر بودن یک مجموعه تلویزیونی در به تصویر کشیدن یک دوره زمانی 18 ساله از یک زندگی خانوادگی باشد.

در هفتم سپتامبر سال ۲۰۰۲ آخرین قسمت از سریال (از سرزمین‌های شمالی) از تلویزیون ژاپن پخش و تاریخ ۲۰ ساله پخش تلویزیونی این سریال که از سال ۸۱ میلادی آغاز شده بود برای همیشه به پایان رسید.

امروزه دهکده‌ای که این سریال در آن ساخته شده‌است تبدیل به نمایشگاهی برای بازدید عموم شده‌ است.

ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
حسن
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
۰
۰
بهترین سریال ژاپنی است كه همیشه دنبالش میكنم
از اهنگش خیلی خوشم میاد
الان 7سالی است كه موبایل دارم همان اهنگ از سرزمین شمالی است
از سال 68كه دیدمش به كشور ژاپن علاقه مند شدم
ناصر
Canada
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
۰
۰
با سلام می خواستم بپرسم ایا این سریال منظورم از سرزمینهای شمالی یعد از قسمت هیجده ادامه پیدا می كند یا اینكه بعد از قسمت هیجده تمام می شود ؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها