دایی پرماجرا در سریال «هفت سنگ»

عزت‌الله مهرآوران که این روزها در مجموعه تلویزیونی «هفت سنگ» به کارگردانی علیرضا بذرافشان بازی می‌کند، درباره ویژگی‌های نقش خود در این اثر گفت: من در این سریال نقش دایی را بازی می‌کنم. گرچه نقش دایی کوتاه است، اما با دخالت‌هایش در زندگی یکی از زوج‌های داستان اتفاقات بامزه‌ای را به وجود می‌آورد.
کد خبر: ۶۳۳۰۳۸
دایی پرماجرا در سریال «هفت سنگ»

مهرآوران درباره شیرینی این نقش به روابط عمومی شبکه سه گفت: هر اثر نمایشی خواه ناخواه بن‌مایه و قصه‌ای دارد و ترکیبی از آدم‌هایی است که پیرامون آن حضور دارند و قصه را کامل می‌کنند. این شخصیت‌ها به همان اندازه در سریال یا داستان طنازانه جلوه می‌کنند که در متن برایشان در نظر گرفته شده باشد. پیش‌بینی من این است که «هفت سنگ» سریال خوبی می‌شود، چراکه از نظر من این کار به کمدی موقعیت نزدیک‌تر است.

وی با اشاره به متن سریال ادامه داد: آنچه متن این سریال را برای من جذاب کرد، دوپهلو بودن قصه است که هم جدی است و هم طنز. بسیاری از بازیگران این مجموعه مثل آقای پورحسینی کمدین نیستند، اما همه این شخصیت‌ها در موقعیت‌هایی قرار می‌گیرند که نقش آنها طنز می‌شود.

مهرآوران اظهار کرد: به نظر من یکی از ویژگی‌های طنز این است که بازیگر در عین جدیت طنازانه بازی کند. خوشبختانه قصه «هفت سنگ» به گونه‌ای پیش می‌رود که بازیگر را به این نوع از اجرای نقش وامی‌دارد و نوعی تازگی و طراوت به بازی او می‌بخشد.

سریال «هفت سنگ» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه است که در 40 قسمت مراحل تصویربرداری خود را سپری می‌کند. این سریال درباره سه خانواده است که کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و در هر قسمت برای آنها ماجراهایی به وجود می‌آید.

مجید مولایی تهیه‌کنندگی این سریال را بر عهده دارد و علیرضا بذرافشان، سارا خسروآبادی، حسین تراب‌نژاد و فروغ فروهیده فیلمنامه آن را نوشته‌اند.

مهدی سلطانی، پرویز پورحسینی، بهنام تشکر، الهام پاوه‌نژاد، شبنم مقدمی، فرناز رهنما، عزت‌الله مهرآوران، مهتاج نجومی، ارسلان قاسمی، سیما مطلبی، پارسا قراخانلو، حامد کیازال، حنانه احدی و روژین نفوتی‌نژاد بازیگران اصلی این سریال هستند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها