شاید فیفا قانون سانتر را بردارد

قلعه‌نویی: امیدوارم منتظری تا پایان فصل بماند

سرمربی استقلال گفت شاید فیفا سانتر را از فوتبال حذف کند.
کد خبر: ۶۳۰۸۹۶
قلعه‌نویی: امیدوارم منتظری تا پایان فصل بماند

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر ملوان اظهار کرد: ایام سوگواری 28 صفر و شهادت امام رضا و امام حسن (ع) را تسلیت می‌گویم. این بازی به ویژه در نیمه اول نسبت به بازی‌های گذشته بهتر بودیم. در سرعت بازی مالکیت، و ایجاد موقعیت بهتر بودیم. همان طور که فکر می‌کردیم ملوان تیم جوان و دونده‌ای بود و مقابل ما با برنامه بازی کرد. یکی از حسن‌های ما این بود که ایجاد موقعیت به حریف ندادیم اما می‌توانستیم از فرصت‌های خودمان بهتر استفاده کنیم. خدا را شکر که به مرحله بعد رفتیم. امیدواریم هفته به هفته روان‌تر بازی کنیم و با آمدن بیگ‌زاده تیم‌مان شکل بهتری بگیرد.

او در پاسخ به این سوال که درودگر گفته اگر امروز سانتر را از استقلال می‌گرفتیم این تیم چیزی نداشت، ادامه داد: این نظر آقای درودگر است. به هر حال همه نظرها قابل احترام است. اما من فکر می‌کنم در چند مورد تک به تک هم داشتیم از جمله برای اولادی. حالا شاید فیفا قانون سانتر را بردارد، نمی‌دانم.

او درباره تغییرات در ترکیب تیمش گفت: وقتی تیم می‌برد باید از عملکرد راضی بود. تیم ما میانگین‌ سنی‌اش بالاست. باید بازی‌ها را بین بازیکنان تقسیم کنیم. ساموئل در نیمه نخست خیلی به ما کمک کرد. ما در سه جام درگیر هستیم و از آنجا تیم باتجربه‌ای هستیم می‌توانیم بازیکنان‌مان را برای بازی‌های مختلف تقسیم کنیم.

او درباره برطرف شدن مشکلات استقلال گفت: البته ساموئل به تیم برگشته و هنوز پولی نگرفته است. ان‌شاءالله پژمان هم تا آخر فصل بماند. حامی مالی جدید هم در این شرایط سخت به استقلال آمده که باید از بانک شهر تشکر کنم. مبلغ این قرارداد را نمی‌دانم اما بالاخره اسمش شهرداری تهران است و باید به دو تیم بزرگ پایتخت کمک کند. ما از آقای قالیباف ممنون هستیم که قبل از بازی با اف سی سئول هم به ما روحیه داد و الان هم می‌تواند به دو تیم بزرگ پایتخت کمک کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها