روایت زندگی لورل و هاردی در تلویزیون

شبکه تلویزیونی بی‌.بی.‌سی یک فیلم تلویزیونی شرح‌حال‌گونه درباره لورل و هاردی، دو کمدین سرشناس و کلاسیک سینما تولید می‌کند.
کد خبر: ۶۲۸۲۷۱

این فیلم تلویزیونی هم مثل کارهای هنری این دو کمدین، با حال و هوای کمدی کلاسیک تهیه و تولید خواهد شد. شرکت مستقل فیلمسازی وینستن هم ـ که تولیدکننده محصولات مستقل و غیرمتعارف تلویزیونی و سینمایی است ـ در تولید این درام شرح‌حال‌گونه با شبکه بی.‌بی.‌سی همکاری دارد.

این فیلم تلویزیونی 90 دقیقه‌ای با نام «استن و اولی» جلوی دوربین خواهد رفت. فیلمنامه را جف پاپ می‌نویسد که برای فیلمنامه «خانم پیگز» شهرت زیادی دارد. جف پاپ از چند هفته دیگر، کار نگارش فیلمنامه را آغاز می‌کند. خط اصلی قصه این فیلم تلویزیونی درباره تور هنری سال 1953 انگلستان لورل و هاردی است. ماجراهای مربوط به این سفر در قصه فیلم به تصویر کشیده می‌شود. برخورد تماشاگران انگلیسی با این دو کمدین و موضعگیری‌های مسئولان استودیویی در قبال آنها، بخش مهمی از قصه استن و اولی را تشکیل می‌دهد. به دنبال بازگشت از این سفر بود که هاردی همسرش را طلاق داد و به‌سختی بیمار شد. او یک حمله قلبی کرد و مدتی پس از آن درگذشت. لورل هم به دنبال این ماجرا، بازیگری را کنار گذاشت و دیگر هیچ وقت جلوی دوربین ظاهر نشد. دنی کوهن، مدیر شبکه‌های بی.‌بی.‌سی که تهیه‌کننده استن و اولی است، می‌گوید از مدت‌ها قبل در تدارک تولید این فیلم تلویزیونی بوده است. او گفته است: «تولید این فیلم، یکی از وسوسه‌ها و علایق بزرگم بوده و سال‌هاست می‌خواهم این قصه تلخ و تراژیک را به تصویر بکشم. زندگی کمدین‌های بزرگ سینما همیشه با تلخی و سختی‌های زیادی همراه بوده و برای تماشاگران تلویزیونی، دیدن این قصه‌ها با جذابیت خاصی همراه خواهد بود.» قرار است این فیلم تلویزیونی پس از آماده شدن، از بخش بین‌المللی شبکه بی.‌بی.‌سی روی آنتن برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها