پیرو خبری گلایه‌ مردم آذربایجان از اظهارات جمشید مشایخی مبنی بر این‌که آذری‌ها همه سگ هستند، همسر جمشید مشایخی گفت: منظور جمشید از آذری‌ها متولدین ماه آذر بوده است.
کد خبر: ۶۲۲۲۱۸
گلایه آذری ها از جمشید  مشایخی و توضیحات همسرش

گیتی مشایخی پیرو خبر گلایه‌ مردم آذربایجان از این‌که جمشید مشایخی عنوان کرده آذری‌ها همه سگ هستند به باشگاه خبرنگاران گفت: منظور جمشید از اینکه آذری‌ها سگ هستند این بود که متولدین ماه آذر در طالع‌بینی هندی نماد حیوان سگ که حیوانی مهربان و وفادار است را دارند و منظورش از آذری‌ها مردم خوب آذربایجان نبوده است.
همسر جمشید مشایخی افزود: جمشید مردم تمامی شهرها و قومیت‌های ایرانی را از جان و دل دوست دارد و دست یکایک آن‌ها را می‌بوسد. اما گلایه‌ من و همسرم این است که مردم قبل از این‌که قضاوت کنند کاش کمی با تأمل به حرف‌ها دقت کنند.

بانی فیلم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
پرستو
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
۰
۰
خانم جمشید مشایخی شما هم لطفا به همسرتون بگید قبل از صحبت كردن كمی فك كنه بد نیستاااااا.....
نامی
Puerto Rico
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
۰
۰
همواره استاد مشایخی را فارغ از هر نوع قومیت ونژادی،انسانی وارسته می دانستم وقطعا اشتباه كلامی ایشان از ارزش ایشان كم نخواهد كرد اما استاد باید بدانند اشتباه از طرف مردان بزرگ عواقب بسیار بدی دارد و زیبنده ایشان نیست ای كاش توضیح می دادند تا سوتفاهم به وجود نیاید. ایشان كه برای عذرخواهی می خواهند به دیدار مسی بروند ابتدا دل هموطنان ترك را به دست آورند.

نیازمندی ها