کد خبر: ۶۲۰۲۱۷
شرط رویانیان برای حضور ستاره های میلان در نود

محمد رویانیان برای اینکه اجازه حضور ستارگان میلان را در برنامه 90صادر کند از فردوسی پور خواسته هوای پرسپولیس را در ادامه رقابت های لیگ برتر داشته باشد.

از زمانیکه حضور ستاره های سابق میلان در ایران قطعی شد، تهیه کننده برنامه 90 به این فکر افتاد که ویژه برنامه ای را با حضور ستاره میلان از جمله بارسی، پائولو مالدینی، گتوزو و... روی آنتن ببرد. عادل فردوسی پور بلافاصله بعد از بازگشت تیم مذاکره کننده پرسپولیس از میلان رایزنی با مدیرعامل و روابط بین المل باشگاه پرسپولیس را آغاز کرد تا زمینه حضور برخی ستارگان میلان در ویژه برنامه 90 را فراهم کند.

 هم زمان با این موضوع، اتاق فکر برنامه ورزش از نگاه دو هم به این فکر افتاد که برنامه پنجشنبه شب خود را با حضور ستاره های میلان به روی آنتن ببرد و به نوعی رقیبی جدی برای نودی ها تراشیده شد! ضمن اینکه متولیان ورزش از نگاه دو در اقدامی زیرکانه در برنامه گذشته خودشان از سردار رویانیان قول قطعی گرفتند که ستارگان میلان در برنامه پنجشنبه شب آن ها حضور داشته باشد.

 این موضوع باعث شد تا دوئلی تمام عیار  بین تهیه کننده گان برنامه 90 و ورزش از نگاه دو شکل بگیرد. اما نکته جالب توجه اینکه سردار رویانیان در تماسی که با فردوسی پور داشته، اطمینان خاطر داده که تحت هر شرایطی زمینه حضور ستارگان میلان را در برنامه 90 فراهم می کند. البته مدیرعامل پرسپولیسی ها در قالب شوخی و طنز و این شرط را برای تهیه کننده برنامه 90 گذاشته که در نیم فصل دوم هوای پرسپولیس را داشته باشد!

قدس آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها