کد خبر: ۶۲۸۷۲۰
حمله دوباره قلعه نویی به فردوسی پور

قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که ذهنیتی در جامعه فوتبال به وجود آمده که بعضی از بازیکنان از حالا خودشان را در جام جهانی می‌بینند و حتی برای خود حریف می‌تراشند، گفت: «زمانی که قرعه‌کشی جام جهانی برگزار می‌شد برنامه‌ای در تلویزیون پخش می‌شد که به نظرم کار بچه‌گانه‌ای بود. البته کشورهای دیگر هم چنین برنامه‌ای دارند اما اینکه دو بازیکن را به تلویزیون بیاورید و از آنها بپرسید که با مسی چه می‌کنند، هم بی‌احترامی به سرمربی تیم ملی است و هم دخالت در ارنج تیمی او. بعد از آن برنامه هم دیدید در فضای مجازی چه شد.»
وی صبح امروز در گفتگو با برنامه رادیو ورزش ادامه داد: «آقایانی که ادعای دانشگاهی بودن دارند، حرکت‌هایی می‌کنند و فوتبال را به سمتی می‌برند که در شان مردم ایران نیست. البته من 10 سال است با این موضوع مقابله می‌کنم و چون همواره حرف حق را زدم همیشه تنها بودم اما زیر بار آدم‌هایی که تریبون در اختیارش است، نرفتم. فوتبال جای لذت بردن است نه مسخره بازی و یا مسائل دیگر!

اینکه به یک بازیکن بگویید تو با مسی چه می‌کنی و یا در یک بازی کلمات خاصی در مورد فلان بازیکن به کار می‌بری، ‌کار درستی نیست. فوتبال هزار شرایط مختلف دارد شاید بازیکنی اصلا به جام جهانی نرسد و یا از آمادگی دور باشد و یا در لیست 11 نفره نباشد. اینکه بیاییم این حرف‌ها را بزنیم تا برنامه‌مان را پُر کنیم و 4 نفر مخاطب داشته باشیم از نظرم کار درستی نیست. من 10 سال است این حرف‌ها را می‌زنم اما کو گوش شنوا؟!»

جام نیوز
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها