تفاوت لباس های داخلی و خارجی آل اشپورت

گران فروشی پیراهن نامرغوب تیم ملی

ژرمن ها از پیراهن جدیدشان رونمایی کردند

لباس آلمان در جام جهانی 2014 + عکس

فدراسیون فوتبال آلمان ار لباس تیم ملی این کشور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل رونمایی کرد.
کد خبر: ۶۱۵۳۷۶
لباس آلمان در جام جهانی 2014 + عکس

تیم ملی آلمان موفق شد با قرار گرفتن در صدر جدول گروه خود در انتخابی جام جهانی 2014 صعودش را به برزیل قطعی کند.


 در حالی که نزدیک به هفت ماه تا آغاز جام جهانی 2014 باقی مانده است، تیم ملی آلمان از لباسهای جدید خود که قرار است در جام جهانی 2014 مورد استفاده قرار گیرد رونمایی کرد.

فدراسیون فوتبال آلمان برای اولین بار از مسوت اوزیل، ژولین درکسلر و توماس مولر برای نشان دادن پیراهن های تیم ملی خود استفاده کرد. در لباس جدید تیم ملی آلمان از رنگ قرمز در جلوی پیراهن استفاده شده است و رگه‌هایی از رنگ‌های مشکی و زرد که رنگ‌های پرچم کشور آلمان است استفاده شده است.

این طراحی پیراهن تا حد زیادی شبیه لباس تیم ملی آلمان در جام جهانی 1994 است که بر تن بازیکنانی بزرگی چون یورگن کلینزمن بود. آنها در آن مسابقات در مرحله یک چهارم نهایی با شکست از بلغارستان حذف شدند.
 


آلمان برای اولین بار از لباس جدید خود در بازی برابر ایتالیا در سن‌سیرو استفاده خواهد کرد و سپس برای بازی با انگلیس به ومبلی خواهد رفت.

تیم ملی آلمان در دو دوره قبلی جام‌های جهانی 2006 و 2010 در رده سوم این رقابت‌ها قرار گرفته و از صعود به بازی فینال باز مانده است. آلمان آخرین بار در جام جهانی 1990 توانست به فینال راه یابد که در بازی نهایی موفق شد با یک گل آرژانتین را شکست دهد و قهرمان جام جهانی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مصطفی صفری دستجردئی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
۰
۰
من چون عاشق كشور آلمان هستم نظری نمی دهم ولی آیا كسی امروزه می تواند بگوید كالایی كه در سرزمین آلمان ساخته می شود نمونه مشابهی در جهان دارد؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها