متولدین فروردین: شاید روزگار به میل شما پیش نرفته باشد اما صادقانه با خودتان فکر کنید و بگویید که آیا همیشه به میل خودتان زندگی و رفتار کرده‌اید؟ هیچ وقت از کاری که انجام داده‌اید، پشیمان نشده‌اید؟ مطمئن باشید اگر با خودتان روراست باشید و به این سوالات پاسخ دهید بهتر می‌توانید متوجه مشکلاتی شوید که عامل ایجاد این وضع بوده است.​
کد خبر: ۶۱۴۹۳۸

متولدین اردیبهشت: پیشنهاد مهمی به شما می‌شود و می‌تواند شما را کمی وسوسه کند، اما خوب است دقت کنید و بدانید که انجام دادن هر کاری بدون در نظر گرفتن عواقب آن بسیار اشتباه است. پس سعی کنید فریب ظاهر این پیشنهاد را نخورید و با دقت، همه جوانب آن را بررسی کنید​.

متولدین خرداد: در مورد برنامه‌هایی که دارید، بهتر است یک بار دیگر همه موارد را بررسی کنید تا مطمئن شوید ​مشکلی وجود ندارد. در ضمن، فراموش نکنید گاهی از بین بردن برخی​ روابط در زندگی اجتماعی بسیار راحت است، اما ساخت دوباره آن به زمان و انرژی زیادی نیاز دارد و گاهی حتی غیرممکن خواهد بود.

متولدین تیر: این روزها اتفاق‌های جالبی برای شما رخ خواهد داد که البته اگر کمی مثبت‌اندیش باشید، تمامی آنها را می‌توانید اتفاقاتی خوب و لذت‌بخش به حساب آورید. شاید این دوران خوب بتواند شما را از این تنهایی و انزوا دور کند و روابط جدیدی برایتان دربرداشته باشد.

متولدین مرداد: کار زیاد و مداوم روزهای گذشته باعث خستگی‌تان شده است. استرس‌هایی که در طول این روزها تحمل کرده‌اید، ذهن و جسم‌تان را خسته کرده و به استراحت نیاز دارید. چند دقیقه‌ای را در طول روز به خودتان اختصاص دهید و بگذارید این خستگی‌ها رفع شود.

متولدین شهریور: تازگی‌ها روابط شما با دیگران سرد شده و دیگر مانند گذشته مهربان و دلسوز نیستید. سعی کنید همه را با یک چشم نگاه نکنید و به افراد​ فرصت​بدهید​ صداقت‌شان را به شما ثابت کنند. ممکن است در پایان این هفته خبری دریافت کنید که برای حل مشکلات به شما کمک خواهد کرد.

متولدین مهر: برنامه‌های زیادی در سر دارید و نمی‌دانید بهتر است از کجا کارهای خود را آغاز کنید. خوب است کارها را به ترتیب اولویت‌شان، فهرست‌بندی کنید تا هر کدام در زمان خود و به بهترین نحو انجام شود. اگر حجم کارها زیاد است می‌توانید از کارهای غیر مهم کم کنید و زمان‌تان را به انجام کارهای ضروری اختصاص دهید.

متولدین آبان: ماه گذشته با تمام سختی‌ها و تلخی‌هایی که داشت به پایان رسید و این ماه برای شما روزهایی خوب و خوش خواهد داشت. پس سعی کنید در این روزها آرامش از دست‌رفته خود را ​ به دست بیاورید و دقت داشته باشید که بیشتر از قبل به سلامت خود توجه کنید.

متولدین آذر: اختلاف و دلخوری‌ همیشه و ​ بین همه افراد وجود دارد، اما این هنر شماست که ​بتوانید از این ناراحتی‌ها با کمترین آسیب عبور کنید و نگذارید شما را از پا در بیاورد. فراموش نکنید گذشت کردن و بخشیدن، شخصیت شما را با ارزش‌تر و بزرگ‌تر خواهد کرد. پس فکر انتقام را از خودتان دور کنید.

متولدین دی: ناتوانایی شما در تصمیم گیری باعث بروز مشکلاتی شده که امروز با آنها روبه‌رو هستید. به هیچ عنوان این گناه را به گردن تقدیر و دیگران نیندازید و به جای آن سعی کنید با اصلاح شیوه زندگی‌تان، آینده‌ای را که در انتظارتان است، تغییر دهید.

متولدین بهمن: خبرهای خوشی دریافت کرده‌اید، اما این اخبار خوش شما را آن گونه که باید خوشحال نکرده است. فکر گذشته‌ها را از ذهن خود بیرون کنید و به جای آن، تمام فکر خود را بر موقعیت خوبی که مقابل شما قرار دارد، متمرکز کنید.

متولدین اسفند: این قدر در این فکر نباشید که کسی به شما حسادت می‌کند یا بد شما را می‌خواهد. به جای همه این افکار سعی کنید زندگی خود را چه از نظر شخصی و چه از نظر کاری و اجتماعی اصلاح کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها