قتل شوهر پس از ازدواج دوم

زنی که با همدستی برادرش، شوهر خود را به قتل رسانده بود، دستگیرشد و به جنایت اعتراف کرد.
کد خبر: ۶۱۲۰۷۵
قتل شوهر پس از ازدواج دوم

سرهنگ دالوند، رئیس پلیس آگاهی استان لرستان در این باره به جام‌جم گفت: در یکی از روز‌های مهر امسال زنی با حضور در پلیس آگاهی شهرستان بروجرد با ارائه شکایتی عنوان کرد، شوهرش به قصد کار از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته و در این مدت تلاش‌ها برای یافتن او بی‌نتیجه بوده است.

با تشکیل پرونده و در حالی که تحقیق در این زمینه آغاز شده بود، ساکنان یکی از روستا‌های اطراف بروجرد با دیدن جسد مردی که حوالی روستا رها شده بود، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اطلاع دادند.

با عزیمت ماموران به محل و بررسی موضوع توسط تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی، معلوم شد مقتول با اصابت چند گلوله جانش را از دست داده است که در ادامه جسد به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات برای شناسایی هویت مقتول آغاز شد.

سرهنگ دالوند تصریح کرد: با شروع تحقیقات، ماموران در اولین گام موفق به شناسایی هویت مقتول شده و معلوم شد وی همان فرد گمشده‌ای است که پیش از این همسرش با حضور در پلیس آگاهی، گم شدن او را گزارش کرده است که با دعوت از همسر مقتول، او شوهرش را شناسایی و عنوان کرد نمی‌داند چه کسی شوهرش را به قتل رسانده است.

رئیس پلیس آگاهی بروجرد خاطرنشان کرد: با شروع مرحله دوم از تحقیقات میدانی، ماموران اطلاع یافتند مقتول آخرین بار همراه برادر همسرش دیده شده است. با به دست آمدن این سرنخ، ماموران متوجه شدند این فرد چند بار با سلاح دیده شده است. با جمع‌بندی این اطلاعات مشخص شد فرد مظنون راننده کامیون است که برای بارگیری کالا به شهرستان ماهشهر رفته است. در ادامه یک تیم از کارآگاهان با عزیمت به ماهشهر، متهم را دستگیر و در بازرسی از وی یک قبضه سلاح کمری کشف کردند.

پس از انتقال متهم به پلیس اگاهی بروجرد، وی زبان به اعتراف گشود و عنوان کرد: مقتول شوهرخواهرم بود و از طریق خواهرم اطلاع یافتم او پنهانی با یک زن دیگر ازدواج کرده و خواهرم را آزار می‌دهد. به همین دلیل با همدستی خواهرم تصمیم به قتل او گرفتم و هنگامی که خواهرم او را به بهانه‌ای به خارج از شهر کشاند، حوالی روستا با شلیک چند گلوله او را کشته و از محل فرار کردیم. با اعتراف متهم، همسر مقتول نیز بازداشت شد و به همدستی با برادرش در قتل شوهر خود اعتراف کرد. تحقیق از متهمان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
نظر
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
۰
۰
تا حالا كسی به این فكر كرده كه مردی كه زن دوم می گیره تكلیف حق و حقوق زن سابقش چی میشه اصلا قانون در این مورد به احساسات زن و تحقیر شدن اون اهمیتی میده یانه ؟ به نظر میرسه كه قانون هیچ ارزشی برای زن و احساسات اون و حقوق اون و نیازهای اون نمی زاره . .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
۰
۰
تاحالابه این فكر كردید كه چرا مردها می روند زن دوم می گیرند. آیا علت این كار از این مردان سئوال شده است. بهتر است زنان علت این كار را ریشه یابی كنند.
س م
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
۰
۰
حقشه كه كشته بشه

نیازمندی ها