پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: آنچه در سریال «پژمان» می‌گذرد یک واقعیت است.
کد خبر: ۶۰۶۲۶۱
حمید درخشان: آنچه در سریال «پژمان» می‌گذرد یک واقعیت است

حمید درخشان در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت: عده‌ای از اتفاقاتی که برای یک بازیکن ملی در سریال پژمان می‌گذرد، انتقاد می‌کنند اما آنچه در این سریال می‌گذرد، یک واقعیت است و زندگی ورزشکارانی که از اوج خارج می‌شوند، به همین منوال می‌گذرد و نمونه‌های زیادی داریم. وقتی دوران فوتبال یک فوتبالیست تمام می‌شود، در جامعه به آنها خیلی بها داده نمی‌شود و این مسئله از واقعیت‌های فوتبال است.

وی افزود: خیلی از پیشکسوتان هستند که در سطح ملی بوده‌اند اما الآن به سختی زندگی آنها می‌گذرد و این سریال واقعیت آنها است و نباید از این واقعیت‌ها فرار کنیم چراکه داریم با همین واقعیت‌ها زندگی می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن ملی کنار گوسفند و پشت وانت می‌نشیند یا نه، گفت: البته بزرگنمایی مشکلات پیشکسوتان در این سریال در مواردی یک مقدار زیاد بود، اما در گذشته دیده‌ایم که یکی از تیم‌ها بازیکن ملی داشته و آنها را با وانت جا به جا کرده و در برنامه 90 هم نشان داده‌اند. ما نمی‌توانیم واقعیت را کتمان کنیم و به نظرم توهینی به بازیکنان ملی ما در این سریال نشده و واقعیت‌ها را می‌گوید.

این پیشکسوت پرسپولیس متذکر شد: بازیکنانی که فوتبال شان تمام می‌شود، چطور زندگی می‌کنند؟ مجتبی محرمی الآن کجا افتاده و چه شرایطی دارد؟ هیچ کسی حال این بچه را نپرسید و فقط نشستیم و این حرف‌ها را زدیم اما واقعیت همیشه تلخ است. مجتبی محرمی بازیکن بزرگ و ملی بوده و رو دستش نمی‌آید اما بروید ببینید زندگی او چطور و به چه سختی می‌گذرد.

درخشان در پایان گفت: من در این سریال در یک مقطع کوتاه و در نقش خودم و به عنوان یک مربی بازی کردم و این مسئله در فیلم مستند زندگی خودم هم بوده و تجربه خوبی بود و نشان داد فوتبالیست‌ها استعدادهای زیادی دارند. بهروز رهبری‌فرد واقعا در این سریال عالی بازی کرد و نشان داد به جز فوتبال، هنرمند هم هست و حتی ممکن است از کارگردان‌های دیگر هم پیشنهاد داشته باشد چون بهروز هم سیمای خوب و هم فیزیک خوبی دارد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها