سری جدید «گزینه جوان» به کارگردانی «سیدعلی ضیاء» روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.
کد خبر: ۶۰۰۹۹۷
پخش سری جدید «گزینه جوان» به کارگردانی «سیدعلی ضیاء»

به گزارش فارس، «گزینه جوان» به تهیه‌کنندگی علی زاهدی کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه سه سیماست که پخش آن از شنبه 30شهریور در شبکه سه سیما آغاز شد. مجری این برنامه بهنود صدر و کارگردان هنری آن علی ضیاء است. این برنامه هر روز به جز جمعه ها از حدود ساعت 16 روی آنتن این شبکه قرار می‌گیرد.

این برنامه که پیشینه‌ای بالغ بر 7 سال در شبکه سه دارد، بعد از وقفه ای یک ساله به درخواست مخاطبان و با هدف مشاوره به داوطلبان کنکور 93  ادامه یافته است. همچنین پرداختن به برگزاری آزمون‌های ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سه سال پایان دبیرستان در راستای بالا بردن قدرت درک آنان، برنامه‌ریزی‌شان برای درس خواندن و ارائه مشاوره‌هایی روانشناختی از دیگر اهداف و رویکردهای برنامه است.

علی زاهدی تهیه کننده برنامه گزینه جوان در گفت‌وگو با روابط عمومی شبکه سه سیما درباره ویژگی‌های سری جدید آن گفت:

مطابق با سری‌های قبلی، در این سری از برنامه هم با استفاده از اساتید و کارشناسان  مجرب در دروس و رشته های مختلف تحصیلی سه سال دبیرستان، به پوشش اخبار مربوط به امتحانات، کنکور سراسری و آزاد دانشگاه‌ها با رویکردی علمی-آموزشی می‌پردازیم. خصوصا در ایام امتحانات گزارش‌هایی روزانه با چندین تیم در مناطق و حوزه‌های مختلف از امتحانات نهایی دانش آموزان تهیه کرده و در برنامه ی همان روز  پخش خواهد شد. در این بخش مشکلات و خواسته‌های دانش آموزان و پشت کنکوری‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد.

تهیه کننده برنامه ویتامین سه که پخش سری جدید آن از 30 شهریور ماه آغاز شده است، در ادامه به ضرورت توجه به بخش‌های گرافیکی اشاره کرده و در خصوص علت استقبال مخاطبان از گزینه جوان بیان داشت: به نظر می‌رسد وجود بخش‌های انیمیشن و گرافیک‌های جذاب در این برنامه چندسالی است که کنکور و فصل امتحانات را برای دانش آموزان خوش طعم‌تر از گذشته کرده است.

علی زاهدی تجربه تهیه برنامه‌های موفقی چون ویتامین 3،  نیمروز، شروع خوب، دعوت، ماه عسل، کوله پشتی، فوق العاده، محرمانه، اختصاصی، سلامت باشید، رو در رو، پنجره، پنجره شبانه و دست‌های مهربان را در کارنامه کاری خود دارد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها