هنرمندان از همكاری با زنده‌یاد حلیمه سعیدی گفتند

وداع با مادربزرگ

سریال‌های خاطره‌انگیز در شبکه تماشا

شبکه تلویزیونی تماشا همزمان با آغاز فصل پاییز، چند مجموعه تلویزیونی متنوع ایرانی و خارجی را بازپخش می‌کند.
کد خبر: ۶۰۰۵۳۸
سریال‌های خاطره‌انگیز در شبکه تماشا

به گزارش جام‌جم، مجموعه تلویزیونی «خانه اجاره‌ای» به کارگردانی شاهد احمدلو از دهم مهرماه هر‌شب ساعت 21 در قالب 38 قسمت از شبکه تماشا پخش خواهد شد. داستان‌های این سریال طنز در یک مجموعه مسکونی اتفاق می‌افتد و در آن زندگی و برخورد هریک از خانواده‌های ساکن مجتمع، تحت تاثیر ماجراهای روزمره، فضایی شیرین و طنزآلود پدید می‌آورد. در این سریال بازیگرانی چون مهران غفوریان، حمید لولایی، بهنوش بختیاری، شهین تسلیمی، نعیمه نظام‌دوست، پروین قائم‌مقامی، عباس جمشیدی، اشکان اشتیاق، آرش نوذری، بهشاد مختاری و امیر کاظمی ایفای نقش کرده‌اند.

«گاوصندوق» نیز عنوان مجموعه دیگری است که‌در قالب 31 قسمت از چهاردهم مهرماه هرشب ساعت 19 از این شبکه بازپخش می‌شود. گاوصندوق نخستین سریال تلویزیونی مازیار میری است که روایتی طنزآمیز از دنیای خلافکاران و تلاش آنها برای دستیابی به پول دارد. درمجموعه گاوصندوق که نخستین بار در آذر 88 از شبکه سوم پخش شد، افشین هاشمی، رضا بابک، فرهاد اصلانی، خاطره حاتمی، آزاده صمدی، سیروس گرجستانی، پیام دهکردی، سروش صحت، الهام پاوه‌نژاد، بهاره رهنما، سیامک صفری و شراره دولت‌آبادی ایفای نقش کرده‌اند.

مجموعه تلویزیونی «پس از باران» به کارگردانی سعید سلطانی نیز پس از 13 سال بار دیگر از شبکه تماشا روی آنتن می‌رود. این سریال که اولین بار در سال 79 از شبکه سه سیما پخش و مورد استقبال فراوان قرار گرفت، روایتی انسانی از روابط ارباب و رعیتی و مشکلات مردم در دوران رضا شاه پهلوی را تصویر می‌کند. این سریال با بازی محمود پاک‌نیت، کتایون ریاحی، مرجان محتشم، جهانگیر الماسی، بهزاد فراهانی، ثریا قاسمی، صبا کمالی، رحیم نوروزی، امیر آتشانی، جمیله شیخی و... از هفدهم مهرماه هر شب ساعت 23 از شبکه تماشا نمایش داده می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «اسب سیاه» نیز که با محور قرار‌دادن یک نوجوان سوار‌کار و اسبش (مشکی) به شهرت و محبوبیت بسیار زیادی نزد بینندگان تلویزیونی بخصوص دهه شصتی‌ها رسید، از شبکه تماشا بازپخش می‌شود. این مجموعه از بیستم مهرماه هر شب ساعت 18 و در قالب 28قسمت پخش می‌شود.

سریال «پلیس نقابدار» محصول‌ 1988آلمان در ژانری پلیسی، عنوان مجموعه‌ دیگری است که از بیستم مهر هر شب ساعت 20 از این شبکه پخش می‌شود. این مجموعه‌ پلیسی، داستان ماکس زاندر است که در مزار خانوادگی‌اش قسم یاد می‌کند با نبرد با تبهکاران در برابر فجایع بایستد.

شبکه تماشا همچنین مجموعه طنز «راه در رو» به‌کارگردانی سعید آقاخانی را از پانزدهم آبان در جدول پخش خود قرار می‌دهد. این سریال که نخستین بار نوروز 90 از شبکه سه پخش شد، به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام تولید شده است. در این مجموعه مهران غفوریان، مرجانه گلچین، سعید آقاخانی، یوسف تیموری، رضا نیکخواه، امیر غفارمنش، جلیل فرجاد، روشنک عجمیان، حلیمه سعیدی، احمد پورمخبر، محسن کیایی، مونا بیگی، مینا کریمی جبلی و... بازی می‌کنند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها