مساجدی: ظریف از بهترین لیبروهای جهان است

احمد مساجدی، بازیکن پیشین تیم ملی، دیگر مترجم صرف خولیو ولاسکو نیست و نام وی به عنوان مربی و دستیار تیم ملی رد شده و بزودی نیز در لیگ ژاپن مربیگری خواهد کرد. وی که همسر ژاپنی دارد، علاوه بر عضویت در تیم ملی ایران در مقطعی نیز در تیم اسکو باکن دانمارک بازی کرده است. با مساجدی که بتازگی از اردوی تیم ملی در ترکیه بازگشته، گپی زدیم تا بیشتر در جریان اوضاع و احوال ملی‌پوشان ایران قرار بگیریم.
کد خبر: ۶۰۰۰۳۹

بازی‌های تدارکاتی در استانبول، اهداف کادر فنی را برآورده کرد؟

بلغارستان با ترکیب لیگ جهانی آمده بود و ترکیه نیز با استخدام یک مربی ایتالیایی که سرمربی تیم ملی اسلواکی بود، متحول شده بازی کرد، اما تیمی که خیلی بازیکنان ایران را تحت فشار قرار داد، فنرباغچه استانبول بود که مارشال کوبایی و ایوان میلکوویچ صربستانی را در اختیار داشت و این بازیکن چهل ساله مدافعان تیم ملی را عذاب داد.

شنیده‌ایم چند بازیکن تیم ملی مورد توجه ترک‌ها قرار گرفته‌اند. در این باره چه اطلاعاتی دارید؟

تا آنجا که من می‌دانم باشگاه‌های زراعت باک، فنرباغچه و گالاتاسرای با بازیکنان قدرتی دریافت‌کننده مثل فرهاد قائمی، حمزه زرینی و علی مباشری مذاکره کرده‌اند، ولی این‌که مذاکراتشان به کجا رسیده، بستگی به میزان مبلغ پیشنهادی ترک‌ها دارد.

ولاسکو، بازیکنان اصلی را چه زمانی معرفی می‌کند؟

تیم ملی چهارم مهر راهی دبی، محل برگزاری جام ملت‌ها​ می‌شود و آقای ولاسکو بزودی 12 نفر اصلی را انتخاب خواهد کرد و به‌طور حتم یک بازیکن سرعتی و یک مهره قدرتی از فهرست خارج خواهند شد.

فرهاد ظریف چه؛ مرندی می‌تواند جای وی را بگیرد؟

مرندی به این زودی‌ها نمی‌تواند جای ظریف را بگیرد. فرهاد یکی از بهترین لیبرو‌های دنیاست و فقط عضله پشت پای وی کش آمده بود که رو به بهبود است.

درباره جام ملت‌ها چه فکر می‌کنید؟

کار ما دشوار است و این موضوع را آقای ولاسکو بارها تاکید کرده است.

برنامه شما برای فصل جدید باشگاهی چیست؟

بعد از جام ملت‌ها به ژاپن می‌روم و مربیگری تیم پاناسونیک را به عهده می‌گیرم. بی‌شک وقتی در ایران کار برای امثال من نباشد چاره‌ای جز رفتن نمی‌ماند. ضمن این‌که پسرم را هم باید در یک مدرسه ژاپنی ثبت نام کنم، بالاخره همسرم ژاپنی است و باید نظر او را هم تامین کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها