فردا درباره تیم ملی تصمیم می گیرم

کرمی: فدراسیون با رتبه من فهمید دعوتم کند

یوسف کرمی با رد نقل قول منتسب به وی گفت که سه شنبه مشخص می‌شود در اردوی تیم ملی حاضر می‌شود یا خیر.
کد خبر: ۵۹۵۳۹۸
کرمی: فدراسیون با رتبه من فهمید دعوتم کند

قهرمان سابق تکواندوی جهان و آسیا در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این پرسش که چرا در اردوی تیم ملی تکواندو حضور پیدا نکرده، اظهار کرد: فدراسیون و کادر فنی برای دور اول اردوها از من دعوت نکردند. وقتی فدراسیون جهانی رده‌بندی اخیر را اعلام کرد و نام من جزو برترین‌ها قرار گرفت، از من دعوت شده که به اردوی تیم ملی بروم. حداقل یک ماه است که اردوهای تیم ملی شروع شده و تازه از من دعوت کرده‌اند.

او در واکنش به این سوال که چه تصمیمی برای حضور در اردوهای تیم ملی دارد، گفت: من با ذوالقدر صحبت کردم و قرار است سه‌شنبه صبح جلسه‌ای حضوری با هم داشته باشیم. من نگفتم که به اردوی تیم ملی نمی‌روم. متاسفانه شنبه گفته‌اند که من به اردوها نمی‌روم. این حرف از زبان من نبوده است. برخی کم‌لطفی می‌کنند. پس از جلسه‌ی حضوری و مشخص شدن نتیجه، اعلام می‌کنم که به تیم ملی می‌آیم یا نه.

قهرمان سابق تکواندوی جهان و آسیا در پاسخ به این سوال که چه مشکلی دارد که در اردوهای تیم ملی حضور پیدا نکرده است، تاکید کرد: من مشکلی ندارم. از من دعوت نکردند که در اردوهای تیم ملی حضور پیدا کنم.

ملی‌پوش تکواندوی ایران در واکنش به اظهارنظر هادی ساعی مبنی بر این‌که کرمی دلیلی برای غیبتش در اردوهای تیم ملی نیاورده است، تصریح کرد: من با آقای ساعی حرف نزدم و جلسه‌ای با ایشان نداشتم. سه‌شنبه بعد از جلسه با دبیر فدراسیون همه چیز مشخص می‌شود.

کرمی که به عنوان سرپرست تیم تکواندوی استان البرز در المپیاد پسران دانشگاه‌های پیام نور حضور پیدا کرده درباره‌ی دلایل حضورش اظهار کرد: من با شناختی که از دکتر قره در بازی‌های المپیک دانشجویان 2008 بانکوک داشتم تصمیم گرفتم سرپرستی تیم تکواندوی استان البرز را در المپیاد دانشجویان پیام نور قبول کنم و تا حدی که می‌توانم در سطح پیام نور کار کنم و همکاری داشته باشم.

او درباره عملکرد تیمش در المپیاد پسران دانشگاه پیام نور اضافه کرد: ما تیم خوبی داریم. تاکنون یک طلا و یک برنز گرفته‌ایم. یکی، دو شانس طلای دیگر هم داریم. سطح المپیاد در رقابت‌های تکواندو بالاست. حمایت‌هایی که از این تیم توسط مسوولان دانشگاه پیام نور البرز صورت گرفته بسیار خوب است. من از "فرخ کیا" سرپرست کاروان ورزشی استان البرز تشکر می‌کنم؛ چرا که تا جایی که توان داشت امکانات لازم را برای تیم تکواندو فراهم کرد. به عنوان یک ورزشی می‌گویم که امکانات یکی از عوامل موفقیت ورزشکاران و قهرمانان است.

کرمی با ابراز گلایه از میزبانی اصفهان در المپیاد ورزشی پسران پیام نور تصریح کرد: می‌شد المپیاد را در جای بهتری برگزار کرد. محل استقرار تیم‌ها سوت و کور است. این قضیه از نظر روحی، روانی تاثیر بدی روی ورزشکاران دارد و کارآیی آنها را پایین می‌آورد.

قهرمان سابق تکواندوی جهان و آسیا در پاسخ به این پرسش که چرا مدتی است خبری از شما نیست، به ایسنا گفت: من بی‌خبر بی‌خبر نبودم. چند وقت است که با تیم پیام نور البرز همکاری می‌کنم. دو سه ماه است که با این تیم کار می‌کنم. متاسفانه خیلی کم در خدمت تیم بودم؛ چون در اردوهای تیم ملی حضور داشتم. دوستان هم لطف داشتند و شرایطم را پذیرفتند. خوشبختانه مربی تیم ملی نوجوانان، سرمربیگری این تیم را بر عهده دارد و من خیالم راحت بود که جای خالی‌ام حس نمی‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها