بهنوش بختیاری، فیلمسازی و گزارش بازی «انگری بردز»!

کد خبر: ۵۹۳۳۳۰
بهنوش بختیاری، فیلمسازی و گزارش بازی «انگری بردز»!

بهنوش بختیاری گفت‏:قصد دارم در اولین فرصت مستند «فصل انگور» را مقابل دوربین ببرم.

بهنوش بختیاری با اعلام این مطلب به بانی فیلم» گفت: «در حال آماده سازی و تحقیق و پژوهش برای ساخت مستند «فصل انگور» هستم و قصد دارم آن را در اولین فرصت مقابل دوربین ببرم. متن های این مستند را خودم نوشته ام و تاکنون تحقیقات مفصلی برای ساخت آن انجام داده ام»

او اضافه کرد:  فصل انگور» به موضوع افسردگی که در حال حاضر در جامعه ما ریشه دوانده می پردازد و قصد دارد تا آن را به طور تخصصی ریشه یابی کند. به عنوان مثال برای تحقیقات این مستند به بیمارستان لقمان رفتم و متأسفم بگویم روزانه مسؤولان این بیمارستان شاهد اتفاقات ناگواری هستند که برای مردم کشورمان رخ می دهد».

این بازیگر همچنین درباره نشان صلحی که به تازگی از اجلاس سفیران صلح دریافت کرده نیز گفت: «29 مرداد طی مراسمی در تالار وحدت نشانی تحت عنوان صلح به آقایان علی دایی، اکبر عبدی، افشین پیروانی، محمد رویانیان و من داده شد که به عنوان سفیران صلح و به مدت یک سال قرار است به فعالیت های خیریه بپردازیم. به عنوان مثال درباره فعالیت خودم در این مؤسسه باید اشاره داشته باشم که قرار است برای دیه های زندانی ها و زنان سرپرست خانوار در مراسم خیریه حضور پیدا کنم و برای تهیه هزینه های آنان تلاش کنم»

بازیگر سریال های «چارخونه» و «ترش و شیرین» درباره دیگر فعالیت های خود نیز گفت: «طی ماه گذشته در سی دی های مسابقات فوتبال به عنوان گزارشگر حضور داشتم و همچنین گزارش بازی انگری بردز(پرندگان خشمگین) را نیز انجام دادم. در واقع ترجیح می دهم که وقتی در این شرایط، سطح کیفی فیلمنامه ها پایین است به کارهای دیگر بپردازم و در تله‌فیلم های نازل حضور نداشته باشم»

او به دیگر فعالیت های خود به عنوان نریتور و گزارشگر نیز اشاره کرد و افزود: «همچنین قصد دارم طی روزهای آینده در سی دی های آموزش زبان فرانسه به عنوان نریتور حضور داشته باشم. به نظرم آموزش زبان برای جوانان بسیار لازم است و برایم همین انگیزه ای شد تا در این زمینه نیز به فعالیت بپردازم».

بختیاری در پایان درباره به حضور خود در تلویزیون و سینما گفت: «به تازگی با گروه تولید فیلم سینمایی «کالسکه» قرارداد بسته ام و بازی ام طی روزهای آینده آغاز می‌شود. همچنین در سریال جدید آقای مدیری نیز با عنوان «شوخی کردم» نیز حضور دارم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها