فریب دختران جوان در سایت همسریابی

مرد شیادی که در سایت‌های همسریابی با وعده ازدواج، دختران جوان را فریب داده و از آنان اخاذی می‌کرد، از سوی ماموران پلیس فتای تهران بزرگ دستگیر شد.
کد خبر: ۵۹۱۷۷۰

به گزارش پایگاه خبری پلیس، در پی شکایت زن جوانی از یک مرد شیاد به دلیل اخاذی و تهدید وی به انتشار اطلاعات شخصی‌اش، پرونده‌ای در دادسرای رسیدگی به جرایم رایانه‌ای تشکیل و به دستور بازپرس پرونده تحقیقات در این زمینه آغاز شد.

کارآگاهان پلیس فتا در بررسی‌های مقدماتی و تحقیق از شاکی دریافتند وی در یکی از سایت‌های همسریابی با مرد جوانی با هویت نامشخص آشنا شده و تحت‌تاثیر وعده‌های این مرد به او اعتماد کرده و شماره تلفن و مشخصاتش را در اختیار وی قرار داده است.

در ادامه مشخص شد متهم پس از تماس‌های تلفنی و قرار ملاقات حضوری، به وی قول ازدواج داده و پس از جلب اعتماد شاکی یک میلیون و 500 هزار تومان پول، لپ‌تاپ، کارت عابربانک و دستبند طلای وی را گرفته و برای اخاذی بیشتر، او و خانواده‌اش را تهدید کرده است.

با اطلاعات به دست آمده و اظهارات شاکی، ماموران هویت متهم را شناسایی و با کشاندن وی به محل قرار صوری در یکی از میادین اصلی تهران، مرد جوان را دستگیر و به اداره رسیدگی به تخلفات و جرایم اینترنتی پلیس سایبری تهران منتقل کردند.

سرهنگ محمدمهدی کاکوان، رئیس‌پلیس فتای تهران بزرگ در این باره گفت: متهم در بازجویی به جرایم خود اعتراف و عنوان کرد در سایت همسریابی زنان و دختران را فریب می‌داده و با به دست آوردن اطلاعات خصوصی و تهدید به انتشار از آنها اخاذی می‌کرده است.

متهم پس از تکمیل پرونده تحویل دادسرا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها