با حضور معاون اول رییس جمهور صورت گرفت

افتتاح باند دوم بزرگراه بیرجند - سربیشه

قطعه نخست از باند دوم بزرگراه بیرجند - سربیشه عصر روز دوشنبه طی مراسمی با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی بهره برداری شد.
کد خبر: ۵۸۱۷۹۷
افتتاح باند دوم بزرگراه بیرجند - سربیشه

ساخت قطعه نخست از باند دوم بزرگراه بیرجند - سربیشه به طول ۱۵ کیلومتر ۷۳ میلیارد ریال هزینه در بر داشت.

در همین چارچوب طرح بهسازی و روکش آسفالت باند نخست محور بیرجند – سربیشه به طول ۶۰ کیلومتر و هزینه ۱۳۸ میلیارد ریال بطور همزمان مورد بهره برداری قرار گرفت.

همچنین در این مراسم عملیات اجرایی قطعه دوم باند دوم محور بیرجند – سربیشه به طول ۱۷ کیلومتر با برآورد اعتبار اولیه ۱۷۹ میلیارد ریال و نیز عملیات اجرایی قطعه دوم باند دوم محور بیرجند – قاین به طول ۴۱ کیلومتر با برآورد اعتبار اولیه ۳۸۵ میلیارد ریال آغاز شد.

بهره برداری همزمان از بزرگراهها و راههای مواصلاتی اصلی و روستایی در بیرجند، افتتاح سه بیمارستان در سربیشه، سرایان و درمیان و افتتاح همزمان ۱۲ هزار و ۶۱۷ واحد مسکونی مسکن مهر از برنامه های سفر امروز محمدرضا رحیمی به خراسان جنوبی است.

معاون اول رییس جمهور امروز هنگام ورود به فرودگاه بیرجند در جمع خبرنگاران گفت: توجه به مناطق محروم از کارهای اساسی و بسیار مهم دولتهای نهم و دهم بوده لذا اقدامات بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته بطوری که در توجه به مناطق محروم دولتهای نهم و دهم سرآمد دولتهای گذشته قرار گرفته است. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها