جستجوی پلیس برای دستگیری همدستان متهم ادامه دارد

دزدی شبانه از خانه‌های خالی از سکنه

زن 50 ساله «دزد عنکبوتی» لقب گرفت

زنی که از دیوار منازل شهروندان در شرق تهران بالا می‌رفت و طلا می‌دزدید، از سوی ماموران کلانتری 159 بی‌سیم دستگیر شد.
کد خبر: ۵۷۹۰۷۶

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سروان محمدحسین امینی، رئیس کلانتری 159 بی‌سیم در این باره گفت: چندی پیش در پی شکایت تعدادی از شهروندان ساکن محدوده بی‌سیم مبنی بر این که زنی پنجاه ساله از منازل طلا و اشیای قیمتی سرقت می‌کند، پرونده‌ای تشکیل و رسیدگی به آن آغاز شد.

سروان امینی اضافه کرد: ماموران در اولین مرحله رسیدگی به پرونده، تعدادی از شاکیان را به کلانتری دعوت و تحقیق از آنها را آغاز کردند.

در تحقیقات پلیسی و بررسی زمان وقوع جرم و همچنین کنترل مجرمان رها، ماموران زنی پنجاه ساله به نام مریم راکه بتازگی از زندان آزاد شده بود، شناسایی کردند.

وی یادآور شد: با به دست آمدن مشخصات ظاهری، تلاش برای دستگیری متهم آغاز شد و سرانجام شانزدهم تیرماه یکی از واحدهای گشتی متهم را که در حال پرسه زدن در خیابان شوش شرقی بود، شناسایی و دستگیر کرده و در بازرسی از کیف همراه وی مقداری طلا به میزان تقریبی دو میلیون تومان کشف شد.

امینی عنوان کرد: متهم پس از دستگیری به کلانتری منتقل و در بررسی سامانه پلیس آگاهی مشخص شد مریم سابقه‌دار بوده و طی دو سال گذشته نیز به اتهام سرقت منزل در خیابان‌های اتابک، منصور و 17 شهریور توسط کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شده است.رئیس کلانتری 159 بی‌سیم با اشاره به این که متهم از سوی مالباختگان شناسایی شده و خود نیز به بیش از هفت فقره سرقت منزل و طلا اعتراف کرده است، خاطرنشان کرد: زن شیاد برای تحقیقات بیشتر و کشف دیگر جرایم و شناسایی مالباختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها