سلامت جنسی و بهداشت روابط همسران در «حریم آرامش» اطلاع رسانی و آموزش داده می شود.
کد خبر: ۵۷۳۹۹۸
اطلاع رسانی درباره مشکلات جنسی در «حریم آرامش»

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی؛ در دو  سال گذشته رادیو سلامت در یک سلسله برنامه ی که هم اکنون نیز ادامه دارند به نام حریم آرامش ، نقش عمده ای در اطلاع رسانی صحیح و آگاهی دادن مردم در زمینه مشکلات جنسی، چگونگی تشخیص و درمان آنها و تبلیغات ماهواره‌ای کالاهای جنسی داشته است؛ بدون شک اثرات مفید اینگونه برنامه ها در جهت دادن صحیح و درست به جامعه غیر قابل انکار است.

برنامه گفتگو محور حریم آرامش با محتوای سلامت جنسی و بهداشتی  و روابط زناشویی مشتمل بر گفتگوی  با پزشکان و  کارشناسان مجرب در این زمینه است.

پاسخگویی  به تلفن ها و پیامک های  مردمی و سوالات شنوندگان از دیگر بخش های پر مخاطب برنامه است  طوری که در طول هفته تمامی تلفن ها و پیامک های مرتبط با این برنامه نگهداری می شود و در زمان برنامه به تک تک آنها جواب داده می شود.

این برنامه هر پنجشنبه از ساعت 23:25 به مدت 30 دقیقه به روی آنتن می رود.

حریم آرامش کاری است از گروه سلامت روان رادیو سلامت  تهیه کننده این برنامه  سیما غفاری و مشاور و کارشناس مجری برنامه  لیلا علوی هستند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ح
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
۰
۰
سلام خسته نباشید ممنون از برنامه خوبتون كاش می شد همه می فهمیدن همچین برنامه وجود داره خواهش اطلاع رسانی كنید جوان 30ساله هستم عادت به قرص های تاخیری دارم كه اگر استفاده نكنم مایل به انجام سكس نیستم خواهش میكنم راهنمایی كنید ح از تهران

نیازمندی ها