نیما شاهرخ شاهی برای ازدواج شرط می گذارد

فیلم «شرط ازدواج» روز سه شنبه ساعت ۱۹ و تکرار آن روز بعد ساعت ۹ از شبکه نمایش پخش خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۶۸۰۷
نیما شاهرخ شاهی برای ازدواج شرط می گذارد

فیلم تلویزیونی «شرط ازدواج» به تهیه‌کنندگی علی برجسته محصول سال ۱۳۹۰ است. کارگردانی این فیلم را محسن منشی زاده برعهده داشته است و عباس مرادیان فیلم نامه آن را نگاشته است. بهاره طاهرآذر تدوینگر و رحیم بشارت مدیر تصویربرداری این فیلم بوده‌اند. نیما شاهرخ‌شاهی، سوسن پرور، بابک برجسته، فریبا نادری، مهران رجبی، شهین تسلیمی، افسانه ناصری، عباس محبوب و علی برجسته بازیگران فیلم «شرط ازدواج» هستند.

داستان فیلم «شرط ازدواج» قصه دختر و پسری را روایت می‌کند که پدرانشان شریک بودند، آنها به گونه‌ای وصیت کردند که پس از ازدواج هریک از وراث، سهم الارث آنها پرداخت شود. عموی پسر که چشم به مال برادرزاده‌اش دارد، وصیت نامه‌را به گونه‌ای دستکاری می‌کند که برادرزاده‌اش برای دریافت سهم الارث خود مجبور به ازدواج با دختر عمویش شود اما...

محسن منشی زاده کارگردان فیلم «شرط ازدواج» فیلم‌های متعددی را در شبکه ویدئویی، سینما و صداوسیما تولید کرده است. منشی زاده علاقه وافری به ژانر کمدی دارد و سعی می‌کند در قالبی جذاب و عامه پسند، نکات و معضلات حوزه اجتماع را بیان کند. جامعه و مشکلات آن دغدغه اوست و سعی می‌کند در ژانر کمدی که مطمئنا طیف وسیع تری را به خود جذب خواهد کرد، حرف‌هایش را مطرح نماید. گواهینامه، فیلم تلویزیونی «داداش‌های عتیقه»، فیلم ویدئویی «با من شوخی نکن» و «گاراژ آقاصادق» فیلم‌هایی هستند که منشی زاده در ژانر کمدی کارگردانی آنها را برعهده داشته است.

اما این تنها عرصه‌ای نیست که وی در آن فعال است. حوزه فیلم‌های دفاع مقدس دیگر دل مشغولی منشی زاده است. وی با فیلم تلویزیونی «سبد گلی برای اتاق ریکاوری» نگاهی متفاوت به موضوع دفاع مقدس را عرضه کرد و این روند را در فیلم «رؤیت ناتمام» ادامه داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها