سخنگوی هیات نظارت استان تهران خبر داد:

تایید صلاحیت بسیاری از رد صلاحیت شدگان شوراها

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها خبرداد:

تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراها از 16 تا 22 خرداد

رئیس هیات مرکزی نظارت بر چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام کرد : امروز آخرین مهلت دریافت شکایات احتمالی داوطلبان احراز صلاحیت نشده انتخابات شوراهاست.کولیوند گفت : تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت 8 صبح روز شانزدهم خرداد آغاز می شود و تا ساعت 24 بیست و دوم خرداد ادامه دارد و هر گونه تبلیغات انتخابات یک روز پیش از انتخابات یعنی در روز 23 خرداد ممنوع است.
کد خبر: ۵۶۲۷۸۸
تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراها از 16 تا 22 خرداد

محمد جواد کولیوند در مصاحبه با واحد مرکزی خبر با تبیین روند برگزاری انتخابات  شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت:بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها در هیات های اجرایی انتخابات در 19 اردیبهشت به پایان رسید و اکنون صلاحیت داوطلبان تایید و رد صلاحیت شده در هیات های اجرایی ؛ در هیات های نظارت در حال بررسی است.

وی افزود: طبق قانون ، داوطلبان رد صلاحیت شده در هیات های اجرایی به مدت چهار روز مهلت دارند شکایاتشان را به مراجع بالاتر از محل نام نویسی خود ارائه کنند که بر این اساس ، شکایات داوطلبان رد صلاحیت شده روستاها در هیات های  نظارت شهرستانی و شکایات داوطلبان رد صلاحیت شده شهرها در هیات های عالی نظارت استان ها در حال بررسی است.

کولیوند گفت : هیات های نظارت نیز از زمان دریافت شکایات داوطلبان تا ده روز برای بررسی شکایات ، فرصت دارند که بر این اساس ، چهارم خرداد آخرین مهلت اعلام نتایج نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان است.

وی افزود: طبق قانون ، داوطلبانی که در هیات های مرکزی نظارت اعم از شهرستان یا استانها نیز رد صلاحیت شوند از چهارم خرداد یعنی از زمان ابلاغ نتایج نهایی به مدت دو روز مهلت دارند آخرین شکایتشان را به هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ارائه کنند.

کولیوند همچنین درباره زمان تبلیغات انتخابات شوراها گفت : تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت 8 صبح روز شانزدهم خرداد آغاز می شود و تا ساعت 24 بیست و دوم خرداد ادامه دارد و هر گونه تبلیغات انتخابات یک روز پیش از انتخابات یعنی در روز 23 خرداد ممنوع است.

چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، همزمان با یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 24 خرداد در سراسر کشور برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها