در میان ما با توت فرنگی های وحشی شبکه نمایش

شبکه نمایش این هفته در بخش مرور آثار بازیگران فیلم های فیلیپ آنتونی هاپکینز بازیگر بریتانیایی برنده جایزه اسکاررا نمایش می دهد و همچنین آثار سینمای سوئد را مرور می کند.
کد خبر: ۵۶۱۷۹۶
در میان ما با توت فرنگی های وحشی شبکه نمایش

امروز ساعت 15 در بخش آثار سینمای سوئد فیلم در دنیای بهتر برای بینندگان در نظر گرفته شده است. داستان فیلم با بازی میکائیل پرسبرنت، ویل جانسون و ادی کیمانی از این قرار است که : پسری به نام کریتسین بعد از مرگ مادرش همراه با پدر خود به خانه مادربزرگ که در شهر دیگری می رود. روز اول مدرسه او شاهد اذیت و آزار پسری هم سن خود به نام الیان توسط تعدادی از بچه های شرور می شود و ... «در دنیای بهتر» محصول سال 2010 دانمارک و سوئد در گونه خانوادگی ساخته شده است.

فیلم های «پس از جشن عروسی» و «در میان ما» روزهای یکشنبه و دوشنبه ساعت 15 از شبکه نمایش پخش می شود. فیلم های «زوزو»، «شرور»، «توت فرنگی های وحشی» و «پلیس ها» روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه در همین ساعت در جدول پخش شبکه نمایش گنجانده شده است.

 توت فرنگی‌های وحشی به کارگردانی اینگمار برگماندر مورد پیرمردی است که گذشته خود را به یاد می‌آورد. توت فرنگی‌های وحشی برندهٔ جایزه خرس طلایی جشنواره فیلم برلیندر سال ۱۹۵۸ و جایزه گلدن گلوببرای بهترین فیلم خارجی در سال ۱۹۶۰ شده است.

در بخش مرور آثار بازیگران فیلم های لبه تیغ و خانه عروسک با بازی آنتونی هاپکینز امروز و فردا ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می شود. فیلم های خواهران اشپیگل، اثبات، چارلی چاپلین را می توانید در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه شاهد باشید. دو فیلم نفر دهم و شکست نیز روزهای پنجشنبه و جمعه در جدول پخش شبکه نمایش گنجانده شده است. فیلیپ آنتونی هاپکینز در سال ۱۹۹۱ به خاطر بازی در نقش هانیبال لکتر در فیلم سکوت بره‌ها برندهٔ جایزهٔ اسکار شده است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها