برای انتخابات شوراهای اسلامی کشور

120 هزار ناظر در کل کشور آموزش می بینند

رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور گفت: آموزش 120هزار ناظر این هیات در سراسر کشور از پانزدهم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۵۵۸۹۸۱
120 هزار ناظر در کل کشور آموزش می بینند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از معاونت ارتباطات و روابط عمومی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور، محمدجواد کولیوند گفت: در همایشی که هفته گذشته با حضور دبیران هیات‌های عالی نظارت استان‌ها در تهران داشتیم؛ بایدها و نبایدهای قانونی و امور اجرایی به این عزیزان گفته شد؛ اما آموزش 120 هزار ناظر این هیات در سراسر کشور از پانزدهم تا سی‌ام اردیبهشت ماه
عملیاتی می‌شود.

وی با اشاره با این که هیات‌های عالی نظارت در استان‌ها از دی ماه سال گذشته تشکیل شده‌اند؛ تاکید کرد: معاونت آموزش هیات مرکزی پس از تشکیل هیات‌های عالی در استان‌ها اقدام به آموزش حضوری و مکاتبه‌ای این اعضا کرد و توانست تعداد 2 هزار و 250 نفر را در شهرستان‌ها و 9 هزار و 600 نفر را در بخش‌ها آموزش دهد.

رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها همچنین با توجه به شهرت دبیران هیات‌های نظارت در استان‌ها، از آنها خواست که همه تلاش خود را معطوف به انجام وظایف خود کنند و از هرگونه جانب‌داری و فعالیت تبلیغی له یا علیه کاندیدایی بپرهیزند.

کولیوند تأکید کرد: در بررسی صلاحیت‌ها نباید دایره را آنقدر تنگ کرد که انتخاب محدود شود. نظام خواستار استفاده از افراد متعهد و متخصص از سلایق مختلف در بخش‌های گوناگون است که مقبولیت دارند و مورد تایید هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها