برای انتخابات شوراهای اسلامی کشور

120 هزار ناظر در کل کشور آموزش می بینند

رسول خادم کسی است که با پشتوانه یک طلا و برنز بازی‌های المپیک، دو طلا و یک نقره رقابت‌های جهانی، یک طلا و یک نقره بازی‌های آسیایی و پنج مدال طلای رقابت‌های قهرمانی آسیا گام به کارزار انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در دوره دوم گذاشت و امسال دهمین سال این حضور را پشت‌سر می‌گذارد.
کد خبر: ۵۵۸۶۱۵
خادم از کشتی فرار کرد و به بهشت رفت!

رسول خادم در دوره دوم شورای شهر تهران، عضو شورا و رئیس کمیسیون فرهنگی این شورا بود و در دوره سوم عضو شورا و رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و امور حقوقی این شورا شد.

داستان حضور این قهرمان در شورای شهر بی‌شباهت به داستان حضور برادرش در مجلس شورای اسلامی نیست.

او بسان برادرش عرصه حضور در کشتی را برای خود تنگ دید، طی یک بیانیه معروف و تند در زمان ریاست محمدرضا طالقانی بر فدراسیون کشتی و در اعتراض به حضور نایب‌رئیس وقت فدراسیون، از پست حوزه فنی فدراسیون و به طور کلی کشتی را پیش از بازی‌های المپیک آتن ترک کرد.

خادم تحصیلات تکمیلی‌اش را پی گرفت. او که طی سال‌های 74 تا 84 مدرک کارشناسی علوم سیاسی و روابط بین‌الملل را از دانشگاه روابط بین‌الملل وزارت خارجه اخذ کرده بود، طی سال‌های 82 تا 84 هم کارشناس ارشد علوم اجتماعی (گرایش جامعه‌شناسی) از دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز شد و از سال 89 دانشجوی دوره دکترای جامعه‌شناسی در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی شد.

رسول خادم گرچه به طور طبیعی صبغه شهرت و محبوبیت کشتی را در کارنامه داشت، اما در انتخابات شورای دوم در فهرست یکی از گروه‌های سیاسی نوپا هم قرار گرفت و به خیابان بهشت راه یافت.

طی همه این سال‌ها و تا پیش از بازی‌های المپیک لندن بندرت در محافل ورزشی آفتابی شد و به مراتب کمتر درباره ورزش، دست به اظهار نظر زد. (یکی از معدود گفت‌وگوهای او در آن مقطع با روزنامه جام‌جم انجام شد).

او که تا یک قدمی ریاست بر سازمان تربیت بدنی هم پیش رفته بود، سال گذشته پس از سال‌ها دوری از ورزش، مدیریت تیم‌های ملی این کشتی را عهده‌دار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
جیران
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
۰
۰
یكی نیست بگه كشتی ووو چه ربطی به شورا .
حیران
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
۰
۰
جهان پهلوان تختی شدن كار همه كس نیست
ویران
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
۰
۰
این مشكل نسبتا در تمام ارگانها و .... وجود داره كه هر كسی سر جای خودش نیست..!!!!!!!!!بهشته دیگه./
سام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
۰
۰
حیران و جیران عزیز،اگر كسی در وجودش این قدرت و توانایی را میبینه كه در چند حوزه فعالیت كند ربطی به سابقه و گذشته اش ندارد .اگر كمی درایت داشته باشید با بررسی سابقه رسول خادم به نابغه بودن او در هر زمینه ای پی میبرید و او تنها كسی نیست كه در چند حوزه فعالیت اثر بخشی دارد
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
۰
۰
كاش ورزشكار می شدیم چون بعد اینكه مصدوم یا بازنشسته بشی میتونی بری سر پست ریاست تو یه ارگان یا به سمت شورای شهر
ویلان
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
۰
۰
آفرین ، آفرین ...
سیلان
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
۰
۰
نیما تو ورزشكار نشو فقط تو همین موقیعتی كه هستی خودتو بالا بكش و موفق شو بعد پستم میگیری
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها