اطلاعیه عجیب در سایت استقلال

باشگاه استقلال رسانه ها را تهدید کرد!

سایت باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای شگفت انگیز رسانه ها راتهدید کرد که اگر دست به انتشار شایعاتی ( که آنها را فهرست و منتشر کرده است ) بزنند از آنها شکایت می کنند!
کد خبر: ۵۵۴۸۹۲
باشگاه استقلال رسانه ها را تهدید کرد!


محمد سررشته داری مدیر روابط عمومی استقلال با اشاره به برخی جوسازی ها در بعضی رسانه ها طی روزهای گذشته افزود:به دوستان رسانه ای احترام زیادی می گذاریم و معتقدیم این عزیزان  بازوی اصلی موفقیت و توسعه ورزش کشور هستند اما روی صحبتم با آنهایی است که یک فصل غرض ورزی کردند و گویی نمی خواهند از این رویه خود دست بکشند.

او سپس به 10 سرفصل اشاره می کند که طرح بعضی از آنها و شکایتی کردن آن ناممکن است. مثلا قهرمان دانستن استقلال از حالا که اصولا در تعاریف جرم مطبوعاتی  نمی گنجد.
اما این 10 سرفصل کدامند؟ در سایت استقلال چنین نوشته شده است:
1-لیست فروش
2-لیست خرید . ناگفته پیداست این دو بحث برای بر هم زدن تمرکز بازیکنان مطرح می شود.بازیکنانی که تا به امروز تیم را در این جایگاه موفق قرار دادند.
3-مسجل دانستن قهرمانی استقلال از هم اکنون.این شایعه برای کم کردن فضای جنگندگی و تلاش خواهد بود.
4-طرح بحث فوتبال پاک و ناپاک برای بر هم زدن تمرکز ارکان باشگاه
5-کمک فدراسیون به استقلال .شایعه ای بسیار عجیب و غریب  که طرحش هم خنده دار  و به دور از واقعیت است.
6-جابجایی کادر فنی برای فصل آتی

7-تغییر مدیریت برای فصل آتی و انتشار شایعاتی مبنی بر اختلاف مدیرعامل باشگاه با هیات مدیره محترم و وزیر محترم ورزش و جوانان
8-طرح شایعه اختلاف میان مدیرعامل و سرمربی تیم در فصلی که اتحاد و همدلی حرف اول و آخر را می زد.
9-کوچ ستاره ها از استقلال با بیان این مطلب که فلان ستاره با مربی مشکل دارد.حال آنکه در تفکر بازیکنان استقلال هرگز چنین نگاهی وجود ندارد.
10-بیان مسائل مالی که خوشبختانه با تلاش مدیریت درصد زیادی از آن پرداخت شده است
  سررشته داری تاکید کرد:مردم و هواداران عزیز استقلال بدانند که اگر هر کدام از این 10 مورد در رسانه ها در روزهای آتی منعکس شد فقط و تنها فقط برای بر هم زدن شرایط مساعد و آرام استقلال است .او اضافه کرده :باشگاه استقلال هرگز از مواضع اصولی اش در این باره کوتاه نخواهد آمد.
و اما آخرین جمله سررشته داری که در جهت محکم کاری ادا شده است:ناگفته پیداست در صورتیکه موارد دیگری هم در این باره وجود داشته باشد که مخل آرامش تیم و باشگاه تلقی شود،مورد پیگیری حقوقی قرار می گیرد!
بنابراین بدانید و اگاه باشید نه لیست خریدی، نه فهرست فروشی ، نه اختلافی، نه مشکل مالی ای ، نه اختلاق باوزیر ورزشی ... اینجا شهر در امن و امان است . آسوده بخوابید تا نکشاندنتان دادگاه!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها