واکنش جامعه مدرسین به پیام رییس‌جمهور

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به پیام تسلیت رئیس‌جمهور برای درگذشت چاوز و مطرح شدن مساله رجعت وی گفت: به ایشان نصیحت مشفقانه داریم که در مدت باقیمانده آرامش کشور را حفظ کرده و از اظهار نظر درباره مسائل دینی خودداری کند.
کد خبر: ۵۴۸۲۱۰
واکنش جامعه مدرسین به پیام رییس‌جمهور

به گزارش فارس، آیت‌لله محمد یزدی در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه هر کسی نمی‌تواند در مسائل دینی اظهار نظر کند تاکید کرد: آقای احمدی‌نژاد رئیس جمهور محترم در مواردی در مسائل اعتقادی اظهار نظر کرده و یا برخی اعتقادات را دارد که این اعتقادات از مسلمات شیعه است و ایشان خودشان را از شیعیان درجه یک می‌دانند.

وی بیان کرد:‌ امام زمان(عج) که ایشان سخنان خود را با نام آن حضرت شروع و ختم می‌کند در این کشور یک نایب زنده، حاضر، مدیر و مدبر دارد که تصمیم‌گیرنده است؛ کسی نمی‌تواند بگوید تابع امام زمان(عج) هستم ولی از نظرات ولی فقیه بالفعل تبعیت نکند.

عضو خبرگان رهبری گفت: ایشان در جریان فوت آقای چاوز رئیس جمهور ونزوئلا تسلیت نامه مفصلی نوشتند که این امر طبیعی و عرفی است، با این وجود اینکه یک انقلابی آزادی‌خواه را در ردیف شخصیت‌های بالای دینی قرار داده و تعبیراتی مطرح کنیم مبنی بر اینکه وی همراه حضرت عیسی(ع) و حضرت ولیعصر(عج) باز می‌گردد و کارهای خودش را انجام می‌دهد جای سئوال دارد.

وی اظهار کرد: در جلسه دیروز جامعه مدرسین برخی از اعضای خیلی ناراحت بوده و می‌گفتند که چرا حوزه باید در برابر این سخنان ساکت باشد و اظهار نظر نکند و ما باید به وظیفه دینی خود عمل کنیم و برخی دیگر هم نظر متوسط داشتند.

«سبز بهاری» رنگ انتخاباتی جریان انحرافی

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در همایش اقتدار ملی در پرتو ولایت در حسینیه اعظم زنجان با اشاره به "شعار زنده باد بهار" جریان انحرافی، حمایت قاطع و تاکید محمود احمدی نژاد را از اسفندیار رحیم مشایی یادآور شد و افزود: رنگ انتخاباتی جریان انحرافی «سبز بهاری» است.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام قاسم روانبخش تکرار شعر «زنده باد بهار» توسط اسفندیار رحیم مشایی در مناسبت های مختلف را یادآور شد و ادامه داد: این جریان همه برنامه ریزیها را برای انتخابات آینده ریاست جمهوری انجام داده و بنا نیست از «مشایی» کوتاه بیاید.

وی با پیش بینی رد صلاحیت اسفندیار رحیم مشایی در انتخابات ریاست جمهوری دور یازدهم افزود: حتی مقام معظم رهبری با حکم حکومتی برای معاونت اولی هم فرمودند که صلاحیت ندارد، حال با این فرایند شورای نگهبان آیا کسی را که برای معاونت اولی صلاحیت نداشته برای انتخابات ریاست جمهوری تائید صلاحیت می کند، هرگز!

رسوایی جدید «گنبد آهنین»

دروغگویی صهیونیستها در باره کارایی سامانه موشکی گنبد آهنین کارشناسان امنیتی رژیم صهیونیستی و آمریکایی آمار ارتش این رژیم درباره عملکرد سامانه موسوم به «گنبد آهنین» را با واقعیت های ثبت شده در جریان حمله اخیر به غزه، متناقض ارزیابی کرده اند.

 به گزارش  پایگاه خبری شبکه العالم "رووین بدهتسور" تحلیلگر مسائل امنیتی و خلبان سابق نیروی هوایی رژیم صهیونیستی دیروز در مقاله ای در روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" نوشت: "نتایج تحقیقات دو کارشناس امنیتی اسرائیلی و یک کارشناس آمریکایی نشان می دهد گنبد آهنین فقط پنج درصد از موشک های گراد فلسطینی را رهگیری کرده است در حالی که ارتش اعلام کرد 84 درصد این موشک ها را هدف قرار داده است".

در این مقاله آمده است: "کارشناسان مزبور در تحقیقات جداگانه خود به تحلیل و بررسی دهها فیلم ویدیویی از جنگ اخیر پرداخته و به این نتیجه رسیده اند که همه گلوله های آتشی که در این فیلم ها دیده می شود تنها ناشی از انفجار خود موشک های گنبد آهنین است نه اصابت به هدف".

آرگو صدای بنی‌صدر را هم درآورد

ابوالحسن بنی‌صدر رئیس جمهور فراری با بیان اینکه آرگو ایرانی‌ها را بی‌منطق و خشن تصویر می‌کند گفت: این فیلم با غلط نمایی و جعل حقایق، پیام سازمان سیا را به مخاطب منتقل می‌کند.

وی در مقاله درباره فیلم «آرگو» که در روزنامه آمریکایی «هافینگتون پست» منتشر شد، این فیلم را تحریف تاریخ و یادآور کودتای 28 مرداد خواند.

«بنی‌صدر» در ادامه این مقاله می‌افزاید:آنچه که در رابطه با این فیلم مطرح می‌شود یکی برخی تحریف‌هاست و جوابگویی به ضرورتی سیاسی است که ایرانی‌ها را اینچنین بد معرفی می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
بهمن
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
۰
۰
بنظر این جانب امیختن اصول مذهبی برای كارهای سیاسی درست نمی باشد
م
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
۰
۰
حالا بنی صدر شده آدم خوبه داستان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
م.ج.راد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
۰
۰
سلام.
لازم است تندروی نكنیم .
.... آورده اند كه وقتی نجاشی با فرستادگان پیامبر خصوصی صحبت كرد برخی اعتقادات خود را پیرامون حضرت مسیح (ع) اصلاح كرد . از طرف دیگر عده ای از اسقف های خشك مغز و متعصب شایعاتی را در مورد تغییر عقیده نجاشی شنیدند. لذا قرار گذاشتند تا در جلسه ی عمومی و در حضور مردم او را استنطاق كنند.
.... این خبر به نجاشی رسید و ملاحظاتی را در نظر گرفت. پس عقاید خود راجع به حضرت مسیح (ع) را - كه با نظر مسلمانان منطبق شده بود را در صفحه كاغذی نوشت و آن را زیر پیراهن خود - زیر لباس رسمی- قرار داد. وقتی او را در حضور مردم و اسقفها فرا خواندند بزرگ اسقف آنها برخاسته گفت كه ما معتقدیم عیسی پسر خدا و یكی از خدایگان ماست . تو چه نظر داری ؟ نجاشی در حضور همگان بپا خاست و دست بر سینه ی خود گذاشت و گفت : به خدا كه من هم همین عقیده را دارم !
المومن كیس ....
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
۰
۰
عضو شورای مركزی جبهه پایداری موسوی ها وكروبی های جدید خلق نكنید. شما با اسم گنده گذاشتن روی دیگران ومعرفی رنگ وشعار دیگران عملا ازآنها تبلیغ میكنیدوجامعه روبه آشوب میكشید.بجای خراب كردن دیگران آبادی خودتان رانشان بدهید.
ابراهیمی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۶
۰
۰
اگر هر مامور و پیاده نظام وابسته به اجانب تایید صلاحیت شد .من شناسنامه‌ام را عوض میكنم ... مگه شهرهرته.؟

نیازمندی ها