شیعیان عقیده دارند که حضرت امام زمان (عج) در آخر الزمان به عنوان «انسان کامل» ظهور می کنند و همچنین جمعی از صالحان خاص و مقربان درگاه الهی ، بعد از مرگ شان ، بار دیگر بازخواهند گشت و در رکاب امام عصر(عج) به تحقق آرمان نهایی بشریت ، یعنی صلح و عدالت ، همت خواهند گمارد.
کد خبر: ۵۴۷۵۰۹
باورهای شیعی را خرج چاوز نکنید

به گزارش پایگاه اینترنتی عصرایران، حال رئیس جمهور اسلامی ایران ، درباره هوگو چاوز ، چنین می نویسد: «تردید ندارم که او بازخواهد گشت و به همراه همه صالحان و حضرت مسیح(ع) و تنها باقیمانده از نسل پاکان، انسان کامل، خواهد آمد و جامعه بشری را در استقرار صلح و عدالت کامل و مهربانی و کمال یاری خواهد کرد.»

قطعاً احمدی نژاد حق دارد به عنوان رئیس جمهور ، درگذشت همتای خارجی اش را در قالب عرف شناخته شده بین المللی و با توجه به سطح روابط دو جانبه ، تسلیت بگوید و حتی در آیین خاک سپاری اش نیز شرکت کند ، ولی نه او و نه هیچ کس دیگری حق ندارد ، اعتقادات شیعی را در قالب تعارفات سیاسی و عاطفی حراج کند و حکم بلاتردید دهد که هوگو چاوز ، رجعت خواهد کرد و در کنار حضرت مسیح(س) و «تنها باقیمانده از نسل پاکان،انسان کامل» که از نظر شیعه ، امام عصر (عج) است ، به تحقق عدالت در جهان کمک خواهد کرد.

چوب حراج زدن بر باورهای دینی و مذهبی ، آن هم به بهانه مرگ یک رئیس جمهور آمریکای لاتین -که سوابق غیر دینی اش بر همه آشکار است - هرگز قابل قبول و اغماض نیست.

غفوری فرد:نامزد انتخابات می شوم

حسن غفوری فرد عضو حزب موتلفه اسلامی و نماینده سابق ادوار مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر با اشاره به داوطلب شدن در سالهای 60 و 80 گفت:اگر جبهه پیروان خط امام و رهبری از من دعوت کند برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 آمادگی دارم.

وی در واکنش به حضور مجدد خود در انتخابات سال 92 تصریح کرد: حزب جامعه اسلامی ورزشکاران نام من را به عنوان نامزد معرفی کرده ولی برای حضور تابع نظر جبهه پیروان هستم.

غفوری فرد با اشاره به اینکه جبهه پیروان نامهای متکی، آل اسحاق و مهندس باهنر را اعلام کرده خاطر نشان کرد: قرار بود به این افراد نفرات دیگری نیز اضافه شود لذا چنانچه جبهه پیروان خط امام و رهبری از من دعوت کند برای داوطلب شدن آمادگی دارم.

رمز گشایی از عملکرد سایت فتنه

سایت ضدانقلابی جرس پس از فرار عده‌ای از مشاوران سران فتنه 88 به خارج، با حمایت بیگانگان، توسط محسن کدیور، عبدالعلی بازرگان، عطالله مهاجرانی، اکبر گنجی و عبدالکریم سروش تاسیس و قرار شد که نقش «اتاق فکر جنبش سبز» را ایفا نمایند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ شناسایی و بازداشت تعدادی از مرتبطین شبکه بنگاه خبر پراکنی بی‌بی‌سی فارسی که اخیرا صورت گرفت علاوه بر افشای ابعاد و اهداف یکی از گسترده‌ترین شبکه‌های آن بنگاه در داخل و خارج از کشور، در عین حال موجب کشف مخزنی از اطلاعات پیرامون رسانه‌های مختلف جریان فتنه که نقش خرده بلند گو را برای بیگانگان ایفا می‌کردند نیز شده است.

اکنون با انتشار رسمی برخی از اطلاعات مربوط به این پرونده و افشای تدریجی و پراکنده اخبار دیگری پیرامون آن علت جنجال کم سابقه رسانه‌های جبهه استکبار و ایادی و وابستگان به اصطلاح ایرانی آنها و مجموعه رسانه های فتنه گران پس از بازداشت مذکور مشخص می گردد.

خاتـمی نمی‌آیـد

 بر اساس اخبار رسیده از جریان اصلاح طلبی،نامزد نشدن حضور خاتمی در انتخابات قطعی شده است.

به گزارش  فارس به نقل از سایت دانا، اصلاح طلبان در حالی که مصمم به حضور در انتخابات و معرفی کاندیدا هستند، اما در تعیین مصداق نامزدی به مشکل برخورده اند.

بر این اساس خاتمی بر شرکت موثر در انتخابات تاکید دارد اما اعلام کرده است باید در این باره از نظرات شخصیت هایی همچون موسوی خویینی ها و حتی زندانیان سیاسی اصلاح طلب بهره بگیریم.

در این میان،موسوی خویینی ها بر نامزدی میر حسین موسوی تاکید دارد، اما گزینه خاتمی، شخصی غیر از موسوی عنوان شده است.

همین اختلاف سلیقه باعث ایجاد کدورتهایی بین موسوی خویینی ها و سید محمد خاتمی نیز شده و خویینی ها در محافلی به انتقاد از خاتمی پرداخته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۶
۰
۰
كاملا با این حرف موافقم كه هیچ كسی در هیچ مقامی حق ندارد باورهای ما را به حراج بگذارد.
یك مسلمان
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
۰
۰
در مورد رجعت و همه امور دینی باید مراجع و روحانیت معظم شیعه نظر بدهند*همه باید این را بدانند كه هیچكس نمی تواند برای این مردم حسینی مثل روحانیت اصیل شیعه پناهگاه و مامن امنی باشد.
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
۰
۰
ایكاش مسئولین كشورمان می فهمیدندكه پشتوانه های واقعی این مملكت ونظام اسلامی همین مردمند وقهرمانان واقعی شهداوپدرومادرشهدا هستند . پدر آن 4 شهید ومادر شهیدشیرودی كه برای وفاتشان احدی ازمسئولین حتی پیام خشك وخالی هم ندادند.
حسینی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
۰
۰
دین اسلام و مذهب شیعه در این 1400سال پادشهان و روسایی را بخود دیده است كه برای رسیدن به قدرت از دین و مذهب مایه می گذارند ولی غافل ازاینكه ملت بصیر ایران فرق بین راستگویان واقعی و سوء استفاده كنندگان از دین را متوجه می شوند و حنای این افراد در ایران رنگ ندارد.
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
۰
۰
لطفا از خودتان مایه بگذاریذ نه از دین ومذهب . به قول رهبر عزیز خواص جامعه باید الگو باشند و كمتر دچار اشتباه شوند تا عوام را خدای نكرده از دین خارج نكنند...................
محسن
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
۰
۰
چاوز رهبر انقلابی و مردمدار بود ولی لازم نبود از برای بیان محسنات ایشان دچار لغزش شویم و سخنان خارج از دین و عقل در خصوص ایشان بیان كنیم.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها