توزیع 300 تن گوشت قرمز و برنج در ساری

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری گفت: 300 تن گوشت قرمز، مرغ و برنج در آستانه شب عید از طریق فروشگاههای تعاونی ساری توزیع شد.
کد خبر: ۵۴۸۱۴۴
توزیع 300 تن گوشت قرمز و برنج در ساری

اسماعیل هادی نژاد صبح شنبه در جلسه کمیته تنظیم بازار مرکز استان با اعلام توزیع بیش از 300 تن گوشت قرمز، مرغ و برنج افزود: امسال مانند سال‌های قبل این کالا‌های اساسی از طریق نمایشگاه‌ بهاره عرضه مستقیم کالا در جاده ساری به نکا با 15 درصد زیر قیمت بازار در حال عرضه است،

وی افزود: البته واحدهای صنفی فروش‌های فوق‌العاده دارند و علاوه بر آن فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای بصورت برنامه‌ریزی شده و خودجوش کالاهای مورد نیاز برای بازار شب عید را بفروش می‌ رسانند.

هادی نژاد در خصوص کنترل و نظارت در بازار شب عید گفت: طرح تشدید بازرسی و کنترل و نظارت در بازار هرساله در ماه‌های پایانی سال اجرا می‌شود، برای سال جاری نیز از ۱۵ اسفند طرح تشدید بازرسی در بازار شهرستان ساری و میاندرود آغاز گردید و تا تاریخ 25 فروردین 92 ادامه خواهد داشت.

هادی نژاد با تاکید بر اینکه در ایام نوروز این بازرسی‌ها و نظارت، بیشتر می‌شود، تصریح کرد: در حدود 100 بازرس و ناظر افتخاری از سوی اداره صنعت،معدن و تجارت و مجمع امور صنفی شهرستان ساری همکارهای لازم در جهت نظارت بر بازار را انجام می‌دهند که با تنظیم لیست کشیک در ایام تعطیل نیز در بازار حضور خواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه تمهیدات تنظیم بازار شب عید از نیمه دوم سال پیش بینی می‌شود، تصریح کرد: امسال با توجه مسائل مربوط به نوسانات ارزی و هزینه‌بر بودن واردات و افزایش قیمت برخی کالا‌ها، از قبل تمهیدات لازم پیش بینی شده است تا با کمبود عرضه در بازار شب عید مواجه نشویم.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت مرکز استان با تاکید بر لزوم برخورد با هر گونه تخلف و گرانفروشی، از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف با تلفن 124 تماس بگیرند و همکاری لازم را برای تنظیم بازار شب عید داشته باشند.

وی با اعلام وجود برخی از گرانی ها که اغلب ناشی از عرضه و تقاضاست وعده داده‌اند با توجه به کنترل‌ و نظارت ویژه‌ای که برای تنظیم بازار شب عید امسال انجام شده است شهروندان نگران نباشند و می‌توانند در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا‌ها مایحتاج مورد نیاز خود را تامین کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری با اشاره اینکه کالاهای پرمصرف مورد نیاز برای شب عید مانند برنج، گوشت قرمز، مرغ، شکر، روغن، شیرینی، میوه و خشکبار و آجیل از تولید داخل تامین گردید تاکید کرد: نگرانی از کمبود عرضه برای بازار شب عید وجود ندارد و نیازهای بازار کاملا پیش بینی شده است و علاوه بر این موجودی کلیه انبارهای شناسایی شده سطح شهرستان دریافت گردید و به اندازه کافی کالاهای اساسی ذخیره شده است.

مازندران دارای 120 هزار واحد صنفی است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها