آخر هفته شاد و مفرح با رادیو

شبکه‌های رادیویی تهران، فصلی (بهمن)، ایران، ورزش، سلامت و فرهنگ با تولید و پخش برنامه‌های متنوع و تفریحی تلاش می‌کنند تا آخر هفته شاد و مفرحی را برای مخاطبان خود فراهم نمایند.
کد خبر: ۵۴۰۸۲۳
آخر هفته شاد و مفرح با رادیو

رادیو فصلی(بهمن):

رادیو فصلی بهمن، صبح جمعه هر هفته در برنامه "جمعه سلام" برنامه های  شنیدنی همراه با شادی و نشاط برای مخاطبان خود تدارک دیده است. یکی از آیتم‌های این برنامه  بخش  مسابقه است که از بخش های ویژه و هیجانی این برنامه  محسوب می شود و با محوریت مسابقه در زمره برنامه‌های صبحگاهی این رادیو قرار دارد که با بخش‌های متنوعی چون خوانندگی، ایران‌شناسی و شخصیت‌شناسی تلاش می کند تا در یک فضای شاد و پر هیجان، اوقات به یادماندنی را برای مخاطبان شبکه فراهم کند. همچنین از دیگر بخش های این برنامه رادیویی اجرای طنزهای بداهه گویی جذاب و شنیدنی ابوالفضل آقاخانی است که صبح جمعه به صورت زنده از این شبکه پخش می شود.  جمعه سلام به گویندگی ساراعشقی نیا ، تهیه کنندگی جواد فیاضی، سردبیری محمد  سیانکی و بازیگری ابوالفضل آقاخانی صبح جمعه از ساعت 8:00 تا 12:00 از رادیو فصلی پخش می شود.

رادیو سلامت:

برنامه "جمعه با طعم انار" با ساختار ترکیبی، نمایشی هر جمعه از ساعت 16:30 الی 19:20 پخش می شود. اکبر لکلری تهیه کننده، مینا خضری مشاور، نویسنده و سردبیر، دکتر محمد نظری و فیروزه آدابی گوینده جمعه با طعم انار هستند که با موضوعات مختلفی تهیه می‌شود. موضوعات این هفته این برنامه نافرمانی کودکان، ازدواج، مصرف گرایی و . .  . است.

رادیو فرهنگ:

برنامه طنز "چای شیرین" با ایجاد فضای نقد سالم فرهنگی و ایجاد نشاط و امید، روزهای جمعه ساعت 19:30 به مدت 60 دقیقه پخش می شود. این برنامه به تهیه کنندگی پرویز جمالی، سردبیری محمد علی مومنی، و اجرای آقای زنده دلان تولید می‌شود.

رادیو ورزش:

"رادیو کوهستان" یا همان صدای کوهستان برنامه‌ای از شبکه رادیویی ورزش است که روزهای جمعه از ساعت6 تا 8 صبح بر روی موج اف ام ردیف 92 مگاهرتز پخش می شود. این برنامه حاوی اطلاعات مفید برای مخاطبان بوده و اطلاعاتی درباب وسایل و مسایل کوه روی، گفتمانی در باب مسایل تغذیه و تندرستی و....  از جمله آیتم های متنوع این برنامه است. رادیو کوهستان به سردبیری وتهیه کنندگی احمد طاهری و فرما غریب نژاد، گویندگی مرتضی دهبندی و غلامعلی پیرایرانی و گزارشگری حمید خواجه خباز، غلامعلی پیرایرانی و مجاهد پور تهیه شده و جمعه‌ها به مدت 120 دقیقه از رادیو ورزش پخش می‌شود.

رادیو تهران:

برنامه رادیویی"جمعه سلام" کاری از رادیو تهران است که جمعه ها، از ساعت 7 تا 8:30 به طور زنده، با رویکرد ورزشی و در قالبی طنز روی موج اف.ام ردیف 94 پخش می شود.  این برنامه از بخش های ‌مختلفی چون، نمایش طنز،  نرمش صبحگاهی،  بخش 91 و میکروفن خبرساز  تهیه شده است و با حضور کارشناس طنز رادیویی و گزارشگر برنامه، گزارش ورزشی از مکانهای تفریحی تهیه و در گفت و گو با ورزشکاران لحظات شادی را برای شنوندگان به ارمغان می آورد. در بخش های آزاد به توصیه های ورزشی اشاره و اطلاعات جدید و شنیدنی ارائه می شود. این برنامه متعلق به خانواده های ایرانی است که روزهای جمعه، به گردش و تفریح در اطراف تهران می‌پردازند. اجرای این برنامه بر عهده تورج نصر، شایسته تاج بخش، آرزو روشناس، سردبیر نیکنام جبرائیل پور و تهیه کننده آن رضا قربانی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها