حجت‌الاسلام صدیقی در یادواره شهید محلاتی؛

حمایت از ولایت توصیه بزرگ شهدا است

حجت‌الاسلام صدیقی با بیان اینکه حمایت از شجره طیبه ولایت توصیه بزرگ شهدا است افزود: الفت و وحدت در ایران بی‌نظیر است و رمز آن ولایت‌مداری است.
کد خبر: ۵۳۰۷۵۲

حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در یادواره شهید محلاتی در سخنانی اظهار داشت: شاه‌بیت کلام امام حسین درباره انگیزه شهادت خویش این است که مرگ همچون قلاده بر گردن برادری زینت است و عروج انسان از زندان تن و ملاقات با خداوند است.

وی تصریح کرد: مرگ برای کسی که برای خدا زندگی می‌کند بسیار زینت است و هدف شهدای ما بالاتر از نام و مقام است و با انگیزه شیدایی به میدان رفتند و این عالی‌ترین مرگ خونین است.

امام جمعه موقت تهران به هدف شهدا در قرآن اشاره کرد و افزود: حمایت از شجره طیبه به ولایت اولین توصیه شهدا است و منطق شهدای ما منطق مسلم‌بن اوسجه و تبعیت از رهبری زمان است. همچنین در عرف فتنه از دیگر آثار شهدا است و قرآن می‌فرماید جان دهید تا فتنه واقع نشود چرا که در به هم خوردگی خدا را نمی‌شود عبادت کرد.

وی به توجه به تولید ملی و ضرورت استفاده از آن اشاره کرد و گفت: مسئولین باید به تبعیت از شهدا تولید ملی را جدی بگیرند و از هر ناامنی و سلب آرامش که توسط غفلت‌زدگان در جهت مأیوس کردن مردم انجام می‌گیرد جلوگیری کنند و همچنین در بین مسئولین نیز شکاف ایجاد نشده چرا که همه اینها خلاف سیره شهدا است.

* الفت و وحدت در ایران بی‌نظیر است و رمز آن ولایتمداری است

حجت‌الاسلام صدیقی افزود: اگر خداپرستی مردم در نظر گرفته شود فساد در جامعه به وجود نمی‌آید و باید سبک زندگی همه دینی شده مسئولین پاسخگوی مردم بوده، کار آنها را به خوبی انجام دهند از اختلافات که سبب دودستگی می‌شود پرهیز کنند و بدانیم که الفت و وحدتی که در ایران است در هیچ جایی وجود دارد و رمز ان نیز ولایت‌مداری است و تنها یک نفر حرفش آخرین حرف است و آن مقام معظم رهبری است.

امام جمعه موقت تهران در پایان خاطر نشان کرد: شهید مایه بقای اسلام و عمل آن موجب احیای دین خدا است و بقای یک فرهنگ نیز بیمه شدن با خون شهدا است و شهید راه خود را با خون خویش آماده کرده و خدا صاحب خون شهید است.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها