سلیمانی از زنجان: برای ثبت‌نام مسکن مهر مراجعه کردم ولی می‌گویند به علت روبه اتمام بودن دولت فعلی دیگر ثبت‌نام مسکن مهر صورت نمی گیرد، چرا؟
کد خبر: ۵۲۱۷۷۰

نجفی: حق پرستاری والدین شهدا را از اول سال دیگر پرداخت نمی‌کنند. از مسئولان ذی‌ربط می‌خواهیم در این‌باره چاره‌ای بیندیشند.

یک شهروند از تهران: چرا لایحه جامع خدمات به ایثارگران با وجود تصویب مجلس از سوی دولت اجرایی نمی‌شود؟

گودرزی از تهران: مسئولان شرکت مترو با دستفروشان داخل مترو برخورد قانونی کنند.

یک شهروند از کرمانشاه: بیش از یکسال است که برای دریافت یارانه مرغداری اقدام کرده‌ام، ولی هر بار دستگاه‌های مختلف با آن مخالفت می‌کنند. علت چیست؟

شهروزی از سرخرود: حدود دو ماه است که کابل‌های برق گلستان شرقی در خیابان خط دریای سرخرود را سرقت کرده‌اند و اداره برق این منطقه نیز در این زمینه به خاطر سرقت‌های بعدی اقدامی انجام نمی‌دهد. از مسئولان ذیربط می‌خواهیم در این زمینه چاره‌ای بیندیشند.

یک شهروند از پرند: مغازه‌ها و سوپرمارکت‌های پرند قیمت اجناس و مواد غذایی را بالاتر از قیمت درج شده روی اجناس می‌فروشند. از مسئولان ذی‌ربط می‌خواهیم در این‌باره چاره‌اندیشی کنند.

09119011 : از مسئولان درخواست داریم که پل عابر پیاده میدان کارگر شهر بابل را برقی کنند تا رفت و آمد عابران آسان شود.

09188364 : چرا مسئولان تامین اجتماعی فکری برای بیمه کارگران فصلی نمی‌کنند. کارخانه‌ای که در سال شش ماه کار می‌کند، شش ماه حق بیمه پرداخت می‌کند و کارگران فصلی شش ماه دیگر سال را بدون بیمه باید باشند، مسئولان چاره‌ای بیندیشند که حق بیمه آنها سالانه باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها