مانوئل ژوزه: پیروزی در این بازی دوباره ما را در شرایط خوب قرار می‌دهد

سایپا؛ حریفی تمام قد برای پرسپولیسی‌ها

لیگ برتر در آستانه تعطیلی دوباره قرار دارد و پرسپولیسی‌ها برای آرامش در این 20 روز تا بازی بعدی‌شان، نیاز مبرمی به امتیاز‌های بازی امروز با سایپا دارند؛ دیداری که به هیچ‌وجه آسان نیست.
کد خبر: ۵۰۶۲۷۹

سایپا لیگ دوازدهم را خوب شروع کرد و از شش بازی اولش صاحب چهار پیروزی و یک تساوی شد. البته سیر حرکتی این تیم در هفته‌های اخیر کمی نزولی بوده است. شاگردان تقوی در هفته هفتم با یک گل مغلوب راه آهن شدند، در هفته هشتم مقابل مس به تساوی دو بر دو رسیدند و در هفته دهم نیز مقابل تیم قعرجدولی ذوب‌آهن سه بر دو شکست خوردند.

کسب تنها چهار امتیاز از این چهار بازی، باعث شده تا سایپا به جای صدرنشینی در مکان چهارم جدول قرار بگیرد. با این حال پرسپولیسی‌ها خوب می‌دانند بردن تیمی که از 10 بازی اولش 17 امتیاز اندوخته و تنها 3 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد، آسان نخواهد بود.

شاگردان مانوئل ژوزه در حالی برای بازی امروز آماده می‌شوند که هفته گذشته بعد از هشت بازی ناکامی، با یک گل نصفه و نیمه آلومینیوم هرمزگان را در تهران شکست دادند و طعم دومین پیروزی این فصل را چشیدند. همین برد اعتماد به نفس بازیکنان پرسپولیس را بیشتر کرده و باعث شده آنها در تمرین‌ها شاد‌تر و باانگیزه‌تر باشند. این چیزی است که ژوزه می‌گوید، اما برای تداوم این شرایط پیروزی بر سایپا لازم و حیاتی است. سرمربی پرتغالی پرسپولیس با تائید این موضوع می‌گوید: نتایج بدی که گرفتیم اعتماد به نفس را از بازیکنان گرفت، اما پیروزی‌ها می‌تواند ما را دوباره در شرایط خوب قرار دهد. لیگ پس از این بازی یک بار دیگر تعطیل می‌شود و دوست داریم با پیروزی در بازی با سایپا با آرامش به تعطیلات برویم. البته بازی سختی داریم. من از همه بازیکنان می‌‌خواهم احساس نکنند که در زمین مجبورند گل بزنند، چرا که این موضوع فشار را روی آنها بیشتر می‌کند. همین‌طور از مهاجمان می‌‌خواهم با عشق و علاقه بازی کنند، چرا که این‌طور بازی کردن برایشان بهتر است. باید یک بازی بسیار خوب انجام دهیم که تا الان انجام نداده‌ایم.

البته از نگاه سرمربی سایپا، پرسپولیس با وجود همه این فشارهایی که ژوزه از آن حرف می‌زند، تیمی بسیار پرمهره و قدرتمند است.تقوی می‌گوید: اصلا موافق این نیستم که الان زمان باختن پرسپولیس است. این تیم تا الان امتیازهایی که باید می‌داده را از دست داده و دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد. به همین خاطر جلوی ما قدرتمندتر از قبل ظاهر خواهند شد. در این چند هفته‌ حساسیت روی بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس زیاد بوده و آنها قطعا با بهترین کیفیت برابر ما ظاهر خواهند شد. به همین خاطر من فکر می‌کنم این بازیکنان جوان ما هستند که مقابل پرسپولیس آزمون سختی دارند.آخرین رویارویی دو تیم سایپا و پرسپولیس در هفته سی و یکم لیگ یازدهم بود که با پیروزی 4 بر 2 نارنجی‌پوشان به پایان رسید.

انصاری‌فرد به سایپا رسید

در بازی امروز ابراهیم شکوری و رحمان احمدی، دو بازیکن سایپا که سابقه بازی در پرسپولیس را دارند، بدون شک انگیزه بیشتری نسبت به سایر مسابقات خواهند داشت. اما اگر به دنبال باانگیزه‌ترین بازیکن زمین می‌گردید باید سراغ کریم انصاری‌فرد را بگیرید؛ مهاجم جوانی که بعد از چند سال بازی در سایپا، می‌خواهد مقابل تیم سابقش بایستد.

انصاری‌فرد که سال گذشته با پیراهن سایپا به عنوان آقای گلی لیگ هم رسید تا اینجای کار فقط یک گل برای پرسپولیس زده و امیدوار است علاوه بر حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل تیم سابق خود گلزنی کند تا بلکه پاسخ بخشی از انتقاداتی که به عملکردش می‌شود را بدهد.

آزادی میزبان است

به دنبال اعتراض مسئولان باشگاه پرسپولیس به برخی تبعیض‌ها، مدیر روابط عمومی سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال از برگزاری دیدار سایپا ـ پرسپولیس در ورزشگاه آزادی خبر داد. اما جالب آن که این تصمیم سازمان لیگ هم با اعتراض قرمزها روبه‌رو شد. دیروز مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در نشست خبری ضمن بیان این اعتراض می‌گوید: ما ابتدا هتل المپیک را رزرو کرده بودیم، اما به ما اعلام شد بازی در تختی انجام می‌شود، غرامت دادیم و محل هتل را عوض کردیم، اما ناگهان به ما می‌گویند بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود!

در هر حال بازی امروز سایپا و پرسپولیس از ساعت 18 و 15 دقیقه امروز با قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها