مدیرکل امور اداری صندوق تامین اجتماعی با بیان اینکه آزمون استخدامی این صندوق صبح روز پنجشنبه 25 خرداد به صورت همزمان در مراکز استان‌های کشور برگزار شد، گفت: تعداد داوطلبان در دو بخش بیمه‌ای و درمانی این آزمون بیش از 98 هزار نفر بودند که در مهلت تعیین شده، برای پاسخگویی به سوالات به رقابت پرداختند.
کد خبر: ۴۸۱۲۸۲

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین از سازمان تامین اجتماعی، مهدی رضایی با بیان مطلب فوق، افزود: در این مرحله، حداکثر به میزان دو برابر ظرفیت نهایی، پذیرفته خواهند شد که بعد از انجام مصاحبه و طی مراحل گزینش بالغ بر 5000 نفر به صورت استخدام پیمانی جذب صندوق تامین ‌اجتماعی می‌شوند.

وی تعداد داوطلبان شرکت‌کننده در بخش بیمه‌ای تامین‌ اجتماعی را 63132 نفر اعلام کرد و گفت: از بین شرکت کنندگان در آزمون استخدامی تامین ‌اجتماعی 35028 نفر نیز داوطلب شرکت در رشته‌های درمانی آزمون صندوق تامین ‌اجتماعی بودند.

مدیرکل امور اداری صندوق تامین اجتماعی افزود: در آزمون استخدامی تامین ‌اجتماعی 54 هزار و 891 داوطلب مرد و 43 هزار و 269 داوطلب زن شرکت داشتند.
 
شایان ذکر است نتایج دوبرابر ظرفیت آزمون استخدامی صندوق تامین ‌اجتماعی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی تامین به نشانی
www.tamin.ir و jazbtamin.ir و همچنین سامانه پیامکی 1000142 صندوق تامین ‌اجتماعی به اطلاع شرکت‌کنندگان این آزمون خواهد رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها