مسابقات جهانی تنیس روی میز - آلمان

بانوان ایران پرو را شکست دادند

تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران که برای کسب مقام 57 تا 60 جهان در مسابقات آلمان به مصاف پرو رفته بود، توانست این تیم را شکست دهد.
کد خبر: ۴۶۴۱۶۷

 به گزارش روز جمعه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران در ششمین روز رقابت های قهرمانی تیمی جهان در شهر دورتموند آلمان که برای کسب مقام 57 تا 60 جهان به مصاف تیم پرو رفته بود توانست با نتیجه 3 بر صفر از سد این تیم بگذرد.

در نخستین دیدار محجوبه عمرانی بازیکن آتیه دار تنیس روی میز بانوان ایران که تا کنون در این رقابت ها خوش درخشیده است با نتیجه 3 بر یک (11 -9، 2-11، 11-6، 11-6) آنجلا موری را شکست داد .

در دومین دیدار ندا شهسواری، نخستین بانوی المپیکی تنیس روی میز ایران در 3 ست (12-10، 11-7 و 11-6) فرانچسکا وارگاس را از پیش رو برداشت.

و در آخرین دیدار مریم صامت موفق شد با نتیجه 3 بر صفر (11-8، 11-7، 12-10) گابریلا سوتو را شکست دهد تا تیم ایران مقتدرانه از سد تیم پرو عبور کند.

تیم ملی تنیس روی میز بانوان فردا ساعت 13 به وقت محلی برای کسب مقام 57 یا 58 جهان به مصاف ماکائو خواهد رفت.

 استرالیا حریف مردان ایران

تیم ملی تنیس روی میز مردان کشورمان نیز در ادامه دور دوم رقابت‌های جهانی آلمان شب گذشته برابر هند به میدان رفت و در پایان با قبول شکست 3 بر یک از صعود به دیدار 25 تا 32 باز ماند.

در بازی اول افشین نوروزی 3 بر صفر برابر آچانتا شکست خورد.

در بازی دوم نوشاد عالمیان بازیکن المپیکی تنیس روی میز ایران توانست 3 بر صفر آنتونی را از پیش رو بردارد.

اما در بازی سوم و چهارم نیما عالمیان 3 بر 2 به سومیاجیت باخت و نوشاد عالمیان هم 3 بر 2 برابر آچانتا شکست خورد و در پایان تیم ایران که در رقابت های قهرمانی آسیا در ماکائو نیز مغلوب هندوستان شده بود 3 بر یک بازنده باشد.

تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران برای دستیابی به یکی از رده‌های 33 تا  جهان36 امروز با استرالیا دیدار می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها