انگار قرار نیست هوای آلوده دست از سر آسمان شهر تهران بردارد و وضعیت هوای شهرمان همچنان در شرایط ناسالم است. در چنین شرایطی مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از افزایش تعداد روزهای «ناسالم» پایتخت به 180 روز خبر داد و گفت: اندازه‌گیری‌های انجام شده نشان می‌دهد غلظت آلاینده‌های هوای تهران نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.
کد خبر: ۴۵۰۱۶۲

یوسف رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به کاهش دمای هوای پایتخت و استقرار جوی پایدار در تهران افزود: براین اساس غلظت آلاینده‌ها از روز گذشته نسبت به روز قبل از آن افزایش داشته و در شرایط «ناسالم» قرار گرفته است.

وی با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود شاخص کیفیت هوای تهران امروز نیز به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از 2/5 میکرون در شرایط «ناسالم» باقی بماند. وی به آمار آلودگی هوای پایتخت اشاره کرد و توضیح داد: آمارها نشان می‌دهد تهرانی‌ها در سال جاری 180 روز را در شرایط «ناسالم»، 3 روز را در شرایط «بسیار ناسالم»، 105 روز را در شرایط «سالم» و تنها 2 روز را در شرایط «پاک» سپری کردند.

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از تمامی کودکان و بیماران قلبی، تنفسی و گروه‌های حساس خواست با توجه به افزایش غلظت آلاینده‌های هوای تهران از ترددهای غیرضروری خودداری کرده و شهروندان نیز در جهت کاهش غلظت آلاینده‌ها از خودروهای شخصی تا حد امکان استفاده نکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها