دبیرکل کمیته ملی المپیک با اشاره به این‌که فضای خوبی بر ورزش ایران حاکم است، تصریح کرد: به مانند بازی‌های آسیایی گوانگجوی چین، چشم به کسب نتیجه کم‌نظیر در بازی‌های المپیک 2012 لندن داریم.
کد خبر: ۴۴۳۶۵۰

بهرام افشارزاده که با ایسنا گفت‌وگو می‌کرد، با اشاره به حمایت‌های انجام شده از رشته‌های مختلف در راه کسب سهمیه‌های حضور در المپیک لندن گفت: در فاصله 242 روز مانده تا بازی‌های المپیک موج مثبتی در ورزش کشور جاری است و ما توانستیم در والیبال، دوومیدانی، کشتی و وزنه‌برداری نتایج خوبی بگیریم که امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

افشارزاده از اعلام پیش‌بینی نتایج ورزشکاران ایران در المپیک لندن در اسفند یا فروردین سال آینده خبر داد و یادآور شد: ورزش قابل پیش‌بینی نیست و تمام تلاش ما این است که حاشیه‌ای وجود نداشته باشد و در زمان خودش به مشکلات فدراسیون‌ها و نیازهایشان رسیدگی شود.

وی با بیان این که امید ما به نتایج بازی‌های المپیک مساوی با بازی‌های «گوانگجو» است اظهار کرد: همان طور که کسب نتایج درخشان را در بازی‌های آسیایی پیش‌بینی می‌کردیم، برای بازی‌های المپیک هم رقم خوردن نتایج خوب را متصور هستیم. وقتی مسابقات انتخابی المپیک تمام شود، می‌توانیم پیش‌بینی تقریبی را اعلام کنیم. باید وضعیت تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی، دوومیدانی و میزان آمادگی جسمانی احسان حدادی مشخص شود. اسفند یا فروردین سال آینده پیش‌بینی کمیته از نتایج المپیک مشخص می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها