گواردیولا: می‌دانیم که این شکست برای ما تبعات خواهد داشت

بارسا باخت؛ شب رئال رویایی شد

برای هواداران‌رئال مادرید که بعد از پیروزی تیمشان در شهرآورد مادرید سر از پا نمی‌شناختند، فقط شنیدن یک خبر می‌توانست خوشحالی آنها را چند برابر کند؛ شکست بارسلونا. البته خوش‌بین‌ترین هواداران رئال یا بدبین‌ترین هواداران بارسا، هیچ‌کدام فکر نمی‌کردند تیم پرستاره پپ گواردیولا مقابل ختافه کم‌ادعا نتیجه را واگذار کند، اما در شبی که مسی، ویا، ژاوی و دیگر بازیکنان تیم آبی و اناری‌پوش کاتالان راهی به دروازه حریف پیدا نکردند، این خوان والرا بود که در دقیقه 67 دروازه بارسلونا را گشود تا یکی از شگفتی‌های بزرگ این فصل لالیگا رقم بخورد.
کد خبر: ۴۴۳۲۵۸

بارسا در این بازی 72 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت، اما برای پیروزی تیم ختافه که تا قبل از این بازی در مکان شانزدهم جدول قرار داشت، همان 28 درصد کافی به نظر می‌رسید. در پایان این بازی پپ گواردیولا فقط بدشانسی را عامل شکست تیمش قلمداد کرد و گفت: «ما در دیدار با ختافه فرصت‌های متعددی خلق کردیم، اما این را در نظر داشته باشید که 3 روز قبل مقابل میلان در لیگ قهرمانان به میدان رفتیم و بازی کردن در این شرایط کار ساده‌ای نبود. البته باید به حریفمان هم تبریک بگوییم اگرچه اعتقاد دارم آنها بهتر از ما نبودند.»

وی با اشاره به اخــتلاف 6 امتیازی با رئال‌مادرید گفت: «می‌دانیم که باخت چقدر می‌تواند برای ما تبعات در برداشته باشد با این حال باز سر بلند می‌کـــــنیم و به سوی جلو حرکت می‌کنیم. هنوز بازی‌های بسیاری در رقابت‌های لالیگای اسپانیا باقی مانده است.»

چــــیزی که اختلاف دو تیم مطرح اسپانیا را در صدر جدول افزایش داد پیروزی باارزش رئال‌مادرید در مقابل همشهری‌اش اتلتیکو بود. شاگردان خوزه مورینیو که در حضور 80 هزار تماشاگر سانتیاگوبرنابئو به استقبال این شهرآورد رفته بودند با وجود دریافت گل اول توسط آدریان لوپز در دقیقه 15، 4 بار دروازه مهمان خود را گشودند تا یک پیروزی شیرین را جشن بگیرند.

برای رئال‌مادرید کریس رونالدو (24 و 82 - پنالتی)، آنخل دی ماریا (49) و گونزالو هیگواین (65) گلزنی کردند، ضمن این‌که دروازه‌بان و مدافع اتلتیکومادرید هم در دقایق 22 و 81 با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شدند.

در پایان این بازی خوزه مورینیو با اشاره به بازی خشن تیم حریف گفت: «تیم من می‌خواست در این دیدار برنده شود، اما به هیچ عنوان به دنبال یک بازی کثیف و خشن نبودیم. ما بازی کردیم که ببریم و بردیم، اما مهم‌تر این بود که بازیکنان ما در طول بازی آرامش خود را حفظ کردند و به هیچ حرکت حریف واکنش نشان ندادند.»

با این پیروزی رئال‌مادرید 34 امتیازی شد تا 6 امتیاز از بارسلونای 28 امتیازی جلو بیفتد.

بازگشت یوونتوس به صدر

هفته سیزدهم رقابت‌های فوتبال سری A هم شنبه شب با برگزاری 4 دیدار ادامه یافت که در مهم‌ترین آنها یوونتوس با نتیجه یک بر صفر لاتزیو را در خانه‌اش شکست داد.

تک گل این دیدار حساس را که در حضور 28 هزار تماشاگر تیم لاتزیو در ورزشگاه المپیکو برگزار شد، سیمونه په‌په در دقیقه 34 مسابقه به ثمر رساند تا یووه با یک بازی کمتر جایگاه خود را در صدر جدول سری A مستحکم‌تر کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها