رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای مختلف و تزلزل پایه‌های نظام سلطه گفت: امسال هفته بسیج را با عنوان بسیج، ولایت و بیداری اسلامی گرامی می‌داریم. به گزارش واحد مرکزی خبر، سردار نقدی در نشست خبری افزود: مقاومت‌های جانانه بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس و در مقابل فتنه‌های رنگارنگ دشمنان علیه انقلاب اسلامی، اکنون به بار نشسته است و شاهد ثمرات شیرین آن در جهان هستیم.
کد خبر: ۴۴۱۵۷۱

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برای گرامیداشت هفته بسیج با افتتاح هزار نمایشگاه کتاب در هزار شهر، افتتاح جشنواره سراسری تئاتر مقاومت در بهشت‌زهرا و کنگره بزرگداشت مداحان برجسته کشور به پیشواز این هفته رفته‌ایم. سردار نقدی افزود: روز یکشنبه (امروز) در آستانه هفته بسیج با حضور در مرقد امام راحل و نیز بقاع متبرکه در سراسر کشور با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدا تجدید میثاق خواهیم کرد. وی اجتماع 250 هزار نفری بسیجیان در مشهد، ارومیه، تهران بزرگ، کرمان و بوشهر را که از 29 آبان تا 6 آذر برگزار می‌شود از جمله برنامه‌های بسیجیان در این هفته اعلام کرد. سردار نقدی، پیام این اجتماع بسیجیان را دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی دانست و گفت: نظام سلطه باید بداند که بهای کمترین تعدی به خاک مقدس ایران اسلامی و حتی منافع کشورمان، محو رژیم صهیونیستی خواهد بود.

سردار نقدی، شعار بسیج‌، اخلاق، معنویت را شعار روز اول هفته بسیج که از دوشنبه آغاز می‌شود اعلام کرد و شعار دومین روز را نیز بسیج، سازندگی و خدمت‌رسانی اعلام کرد. وی شعار روز سوم این هفته را بسیج، خودباوری و جهاد علمی دانست و گفت: در این روز همایش‌های علمی و دانشجویی در سراسر کشور برگزار خواهد شد. وی گفت: در چهارمین روز از این هفته که با عنوان بسیج، ایثار و شهادت نامگذاری شده است در مساجد کشور، مراسم بزرگداشت شهیدان رجب بیگی و نسرین افضل به عنوان شهدای شاخص بسیج برگزار خواهد شد.

وی گفت: چهارم آذر با عنوان بسیج، جهان اسلام و انتظار نامگذاری شده است و در این روز صبحگاه مشترک بسیجیان در تهران و حرکت آنان از لانه جاسوسی به سمت میعادگاه نمازجمعه، برگزاری مراسم دعای ندبه، کوهپیمایی، حضور بسیجیان در نمازهای جمعه و ارائه گزارش‌های فرماندهان از جمله برنامه‌های این روز است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: پنجم آذر نیز که با عنوان بسیج، جوانان و اقتدار نامگذاری شده است تجمع بزرگ گردان‌های الزهرا و عاشورا و صبحگاه مشترک بسیج دانش‌آموزی در مدارس با نواخته شدن زنگ مقاومت برگزار خواهد شد. سردار نقدی گفت: آخرین روز هفته بسیج (نخستین روز از ماه محرم) با عنوان بسیج، امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است و همایش مسوولان و هیات‌های مذهبی و تجلیل از شهدا و جانبازان راه امر به معروف و نهی از منکر در این روز برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها