دکتر علی دارابی ،معاون سیما بر اهتمام بایسته شبکه های سیما برای تعمیق و تقویت فضای جشن و شادی در ایام ولادت مهدی موعود (عج) تاکید کرد.
کد خبر: ۴۱۵۴۴۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سیما، دکتر علی دارابی از مدیران شبکه ها خواست ضمن تهیه برنامه مناسب برای افزایش معرفت به امام عصر (عج) ، و برای بهره مندی از فضای شاد و معنوی مردم در برگزاری مراسم سالروز ولادت باسعادت حضرت ولی عصر (عج) در برنامه های تلویزیون ، دوربین های سیما به میان مردم بروند و تصاویر زیبای ابراز ارادت و عشق مردم به امام زمان (عج) را به قاب تلویزیون بیاورند.

شبکه های سیما موظف شدند با تهیه گزارش هایی از اماکن و مراکز مذهبی، جشن ها و چراغانی خیابان ها و معابر، آذین بندی مردم در برخی مناطق خاطره انگیز تهران و بازتاب جشن های مردمی نقش خود را در شادی آفرینی این ایام فرخنده ایفا کنند.

همچنین قرار شد بهترین فیلم های سینمایی و برنامه های شاد و طنز شبکه های سیما برای روزهای منتهی به نیمه شعبان اختصاص یابد .

15 گروه برنامه ساز و مستند در کربلا از سوی معاونت سیما مستقر شده اند تا بخشی از دلدادگی شیعیان اهل بیت علیه السلام را به امام حسین (ع) به نمایش در آورند .

گفتنی است در نیمه شعبان و اربعین بالغ بر 5 میلیون نفر از شیعیان سراسر عراق با پای پیاده عازم کربلا می شوند .

گروه های برنامه ساز مأموریت دارند این عشق و دلدادگی را در قاب تلویزیون به نمایش در آورند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها